schaaknovelle heb ik ook verschillende keren gelezen. Vond ik een heel goed boek. En chess vind ik ook heel goed. Ik ben ongeveer op de helft nu.hmprff schreef:albion schreef: ja ik heb nog even in een spannend boek gelezen (jeugdboek "chess") Het was zo 2 uur later dus een heel kort nachtje. Ik dacht ik slaap wel even uit maar manlief had de tel. van de zaak vergeten en belde me dus, ja dan ben ik gelijk wakker en als ik dan ook nog naar beneden moet om het een en ander te regelen (overzetten en zo) dan ben ik klaar wakker en dan blijf ik er uit. Dat was dus kwart over zeven. Maar nu kan ik volop relaxen!!!!!
heej, die heb ik ook gelezenen? wat vond je er van??
(heb je ook dat boek gelezen: schaaknovelle van Stefan Zweig??, dat speelt op de achtergrond nameliljk een hele grote rol)
Vakantie
Re: Vakantie
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:schaaknovelle heb ik ook verschillende keren gelezen. Vond ik een heel goed boek. En chess vind ik ook heel goed. Ik ben ongeveer op de helft nu.hmprff schreef:albion schreef: ja ik heb nog even in een spannend boek gelezen (jeugdboek "chess") Het was zo 2 uur later dus een heel kort nachtje. Ik dacht ik slaap wel even uit maar manlief had de tel. van de zaak vergeten en belde me dus, ja dan ben ik gelijk wakker en als ik dan ook nog naar beneden moet om het een en ander te regelen (overzetten en zo) dan ben ik klaar wakker en dan blijf ik er uit. Dat was dus kwart over zeven. Maar nu kan ik volop relaxen!!!!!
heej, die heb ik ook gelezenen? wat vond je er van??
(heb je ook dat boek gelezen: schaaknovelle van Stefan Zweig??, dat speelt op de achtergrond nameliljk een hele grote rol)

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hier een vakantiegroet vanaf het meer van Geneve!!!!
- Wilma van den Berg
Leuk Lassie. Hoe is het daar? Mooi weer? In het midden van Nederland is het erg regenachtig maar wel heerlijk van temperatuur. Een hartelijke groet van hier!Lassie schreef:hier een vakantiegroet vanaf het meer van Geneve!!!!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
wow... geniet ervan!!!Lassie schreef:hier een vakantiegroet vanaf het meer van Geneve!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Bedankt! Geniet maar van het uitzicht!Lassie schreef:hier een vakantiegroet vanaf het meer van Geneve!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik ga jullie na deze week voor 3 weken verlaten, want ik ga ook met vakantie. Ik ga samen met mijn ouders en mijn zusje(gedeeltelijk) naar De Valk/Wekerom. Schuin tegenover de kerk van Ds.van Boven. Hier welbekend. Veel fietsen staat zoals gewoonlijk op de planning en dan hopen we op een beetje mooi weer natuurlijk.
Welk deel van je zusje gaat mee?Gijs83 schreef:Ik ga samen met mijn ouders en mijn zusje(gedeeltelijk) naar De Valk/Wekerom.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Josephus schreef:Welk deel van je zusje gaat mee?Gijs83 schreef:Ik ga samen met mijn ouders en mijn zusje(gedeeltelijk) naar De Valk/Wekerom.

Josephus schreef:Welk deel van je zusje gaat mee?Gijs83 schreef:Ik ga samen met mijn ouders en mijn zusje(gedeeltelijk) naar De Valk/Wekerom.

Alleen het hoofd? 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als je met vakantie gaat kun je misschien 1 van de nieuwe 7 wereldwonders bekijken. Moet je wel een van de volgende landen
Mexico ; Brazil ; Italy (Colosseum in Rome) ; China ; Peru ; Jordanië ; en India
Ik heb begrepen dat de Waddenzee ook op de lijst stond.
Het stond ergens op 200 en nog wat.
Meer weten : http://www.new7wonders.com
Mexico ; Brazil ; Italy (Colosseum in Rome) ; China ; Peru ; Jordanië ; en India
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
volgens mij is het wereldwonderen! (hier in Nederland)albion schreef:Als je met vakantie gaat kun je misschien 1 van de nieuwe 7 wereldwonders bekijken. Moet je wel een van de volgende landen

normaal ben ik niet zo flauw, maar omdat jij het ook nog wel is doet...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wij hebben met z'n vieren (mijn vrienden en 2 goede vrienden) een beetje ons georienteerd op de komende vakantie, de volgende dingen willen we zeker gaan doen:
- Bezoek aan Milaan, Venetie, Brescia en Verona.
- paar keer zeilen
- Scootertocht maken rond het meer
- Paar mooie wandeltochten maken
- Mountainbiken
- Naar superwaterpretpark Caneva World
En natuurlijk tennissen, beachballen, zwemmen en klaverjassen
- Bezoek aan Milaan, Venetie, Brescia en Verona.
- paar keer zeilen
- Scootertocht maken rond het meer
- Paar mooie wandeltochten maken
- Mountainbiken
- Naar superwaterpretpark Caneva World
En natuurlijk tennissen, beachballen, zwemmen en klaverjassen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."