Die is er al.Kaw schreef:Ik voorzie een refochat.nl of niet?

Ik dacht dat jij er zelfs moderator van bent...
Die is er al.Kaw schreef:Ik voorzie een refochat.nl of niet?
Dacht het niet...Tiberius schreef:Die is er al.Kaw schreef:Ik voorzie een refochat.nl of niet?
Ik dacht dat jij er zelfs moderator van bent...
vind ik een heel belangrijk punt. Juist ook in het ontspannende gedeelte is ook ruimte voor een stuk ontmoeting.weet je, op zich begrijp ik dit (ik heb gisteren alles gemist dus zit nu vol verbazing te overzien wat er allemaal gebeurd is en wat er nog over is), maar realiseer je dat ook de topics die niet theologisch van aard zijn een duidelijk reformatorische functie vervullen. Kijk even naar mezelf. Ik ben hele dagen moeilijke en pittige gesprekken aan het voeren. Als ik 's avonds alleen thuis ben en wat behoefte heb aan gezelligheid, dan is er refoforum. Op dit forum heb ik mensen leren kennen en waarderen, mensen bij wie ik me veilig voel en met wie ik -naast serieuze- vaak ook de gewone dingen van het leven kan delen. Wanneer die gezelligheids- of theekrans- of hoe-je-het-ook-maar-noemen-wilt-topics verdwijnen dan wordt het (als je even geen zin of puf hebt voor de theologie waar men vaak elkaar op de huid zit en op woorden vangt) een stuk minder aantrekkenlijk. Ik hoop dat dit punt meegenomen wordt.
Jij ook al? ik ook. mar ik ga zo nog lekker een poosje naar bed.monique schreef:ik moe ben
ik weet het welGian schreef:jvdg schreef:Helpt terugstinken.....?Margriet schreef:...een skunk (stinkdier )familie zich onder onze cabin gevestigd heeft?
... dit ons niet vrolijk maakt?
...wij over gepaste maatregelen nadenken.
![]()
![]()
Weet je waar het gezegde 'rijke stinkerds' vandaan komt?
sssssssttHenriekeK schreef:ik weet het welGian schreef:jvdg schreef: Helpt terugstinken.....?
kzei toch ook wijselijk niksJo-Ann schreef:sssssssttHenriekeK schreef:ik weet het welGian schreef:
HenriekeK schreef:kzei toch ook wijselijk niks![]()
wijsheid komt met de jaren....HenriekeK schreef:kzei toch ook wijselijk niksJo-Ann schreef:sssssssttHenriekeK schreef:
ik weet het wel![]()
sommige mensen hebben van zichzelf al veel wijsheidRens schreef:wijsheid komt met de jaren....
fluitje schreef:- GrootNieuwsRadio zal waarschijnlijk op 1 augustus de stekker eruit trekken. Het landelijke radiostation op 1008 AM heeft nog steeds niet genoeg geld van luisteraars gekregen om nog langer uit te zenden.
WOW, een jaar met de hand wassen, hoe heb je dat volgehouden! Geniet van de wasmachine!Margriet schreef:Ik hier eindelijk de wasmachine kan gebruiken. Na ruim een jaar met de hand!! De vlag kan uit!!