Vakantie
- MarthaMartha
Re: Vakantie
nog drie weken....
wat heb ík er zin in!!
wat heb ík er zin in!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En ik.....1 augustus gaan we richting EngelandMarthaMartha schreef:nog drie weken....
wat heb ík er zin in!!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- monique
kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- JolandaOudshoorn
oooooh dan moet ik echt nog geduld hebben. De kids hebben over 2 weken vakantie en daarna zijn ze nog 3 weken thuis.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
YES
en nu is het dus echt vakantie, heerlijk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dat is voor mij iets nieuws. Wat houdt dat in? Watersport op de Rijn, zoals kanoën, surfen, zwemmen etc?monique schreef:kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
Wat een heerlijk vrij gevoel!!!!henriët schreef:YES
He Albi, ging die vanochtend??albion schreef:dat is voor mij iets nieuws. Wat houdt dat in? Watersport op de Rijn, zoals kanoën, surfen, zwemmen etc?monique schreef:kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
jij hebt ook vakantie nu he
geniet meid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Neej, niet echt: http://www.festivalrijnweek.nlalbion schreef:dat is voor mij iets nieuws. Wat houdt dat in? Watersport op de Rijn, zoals kanoën, surfen, zwemmen etc?monique schreef:kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
ja ik heb nog even in een spannend boek gelezen (jeugdboek "chess") Het was zo 2 uur later dus een heel kort nachtje. Ik dacht ik slaap wel even uit maar manlief had de tel. van de zaak vergeten en belde me dus, ja dan ben ik gelijk wakker en als ik dan ook nog naar beneden moet om het een en ander te regelen (overzetten en zo) dan ben ik klaar wakker en dan blijf ik er uit. Dat was dus kwart over zeven. Maar nu kan ik volop relaxen!!!!!henriët schreef:He Albi, ging die vanochtend??albion schreef:dat is voor mij iets nieuws. Wat houdt dat in? Watersport op de Rijn, zoals kanoën, surfen, zwemmen etc?monique schreef:kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
jij hebt ook vakantie nu he
geniet meid!
nog een paar minuten!!!!!

Genieten..... maar ik denk als jij terug kom ik dan weg gaLassie schreef:nog een paar minuten!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

ik wens jullie hele fijne dagen toe en geniet ervan.
Zaterdag zal het verkeer wel vast zitten neem ik aan, ik blijf wel in ZeelandMister schreef:Neej, niet echt: http://www.festivalrijnweek.nlalbion schreef:dat is voor mij iets nieuws. Wat houdt dat in? Watersport op de Rijn, zoals kanoën, surfen, zwemmen etc?monique schreef:kheb nu vakantie alleen het vakantie gevoel moet nog komen ik denk dat dat vanavond wel komt want dan is dr rijnweek
of je moet s'nachts om 3 uur alvast gaan...
albion schreef: ja ik heb nog even in een spannend boek gelezen (jeugdboek "chess") Het was zo 2 uur later dus een heel kort nachtje. Ik dacht ik slaap wel even uit maar manlief had de tel. van de zaak vergeten en belde me dus, ja dan ben ik gelijk wakker en als ik dan ook nog naar beneden moet om het een en ander te regelen (overzetten en zo) dan ben ik klaar wakker en dan blijf ik er uit. Dat was dus kwart over zeven. Maar nu kan ik volop relaxen!!!!!
heej, die heb ik ook gelezen

(heb je ook dat boek gelezen: schaaknovelle van Stefan Zweig??, dat speelt op de achtergrond nameliljk een hele grote rol)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.