albion schreef:HenriekeK schreef:albion schreef:
Waarschijnlijk....

ik fiets elke dag in mn eentje naar school;) 10 km heen, 10 km terug. (in de vakantie ook, want ik heb werk in gouda).
om 7 uur sochtends op tfietsie:D
gaat er niemand dan met je mee naar school??? Of ben je de enige uit jullie stad/dorp die daar naar toe gaat?
Als je het gewend bent dan weet je niet beter, dat geloof ik graag. Maar hij moest altijd met de bus naar school (de school was ongeveer 40 km verder), nu moet hij naar Goes en dat is nog veel verder. Hij kan het natuurlijk makkelijk, maar ik zie zelf leeuwen en beren..... Het is zo vroeg en zo eenzaam. Er kan van alles gebeuren. Zelf fietste ik ook overal naar toe toen ik jong was, want we hadden geen auto dus moest ik wel. Maar wij woonden in Den Haag en dat was wel heel wat anders dan hier in de polder. En in mijn tijd kon je nog gewoon over straat zonder echt lastig gevallen te worden, ik zou nu ook niet meer door de binnenstad durven terwijl wij vroeger daar gewoon 's avonds op de tram of bus wachtten.
Nu ja, het komt vast omdat ik zoveel ouder ben. Ik ben altijd blij als hij thuis is.
Tsja, ik fiets als meisje toch ook regelmatig 's morgens vroeg en 's middags laat alleen naar school (14 kilometer heen en 14 terug.) Ik heb geen keus: verschillende roosters met klasgenoten, en leeftijdsgenoten hebben allemaal examen gedaan.
Ik weet niet beter.. als je van een ''vorige generatie'' bent, sta je hier misschien inderdaad wat anders tegenover. Mijn moeder is er ook niet gelukkig mee...