Lassie schreef:kerkelijk denk ik niet......helma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )

Lassie schreef:kerkelijk denk ik niet......helma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )
rensie ik vind et wel naar voor je maar we houden contact we belleRens schreef:...........het zwak is om iemand te laten aanleunen dat "hij zich alles wijs laat maken", zonder feitenkennis...??
...........ik een alhier zeer gerespecteerde foummer/mod de achtergronden uiteen heb gezet.
...........er een écht dwingende noodzaak is achter de beëindiging van álle internetactiviteiten, sterker, het hele internet moet/gaat er áf per 31 juli a.s.
...........ik jullie het geloof niet kan schenken, maar dat ik jullie gerede twijfels wel in kan denken, helaas (voor mij) is dat niet terecht deze keer.
Rens schreef:...........het zwak is om iemand te laten aanleunen dat "hij zich alles wijs laat maken", zonder feitenkennis...??
...........ik een alhier zeer gerespecteerde foummer/mod de achtergronden uiteen heb gezet.
...........er een écht dwingende noodzaak is achter de beëindiging van álle internetactiviteiten, sterker, het hele internet moet/gaat er áf per 31 juli a.s.
...........ik jullie het geloof niet kan schenken, maar dat ik jullie gerede twijfels wel in kan denken, helaas (voor mij) is dat niet terecht deze keer.
uhm mensen tis egt waar hoor geloof ons nou maarWilma van den Berg schreef:Rens schreef:...........het zwak is om iemand te laten aanleunen dat "hij zich alles wijs laat maken", zonder feitenkennis...??
Ik, eerlijk waar, niet begrijp waarover je het hebt en je reactie ook niet echt... (sorry, 't is misschien heel dom)monique schreef:uhm mensen tis egt waar hoor geloof ons nou maarWilma van den Berg schreef:Rens schreef:...........het zwak is om iemand te laten aanleunen dat "hij zich alles wijs laat maken", zonder feitenkennis...??
haha oew wel uitkijken hoorsweelinck 25 schreef:dat ik hele verbrande onderarmen heb. Kben vanmiddag een rondje weze rijden op me scooter. En toen kwam ik een oude schoolvriend van vorig jaar tegen, en hebben we 3 kwartier in het zonnetje staan kletsen.
kben eigenlijk niks gewend, ze zijn nu echt helemaal vuurrood
goed insmeren maar....sweelinck 25 schreef:dat ik hele verbrande onderarmen heb. Kben vanmiddag een rondje weze rijden op me scooter. En toen kwam ik een oude schoolvriend van vorig jaar tegen, en hebben we 3 kwartier in het zonnetje staan kletsen.
Je kent de spreuk, hè: De tijd zal 't leren...Rens schreef:...........het zwak is om iemand te laten aanleunen dat "hij zich alles wijs laat maken", zonder feitenkennis...??
maar wellicht kun je je voorstellen dat we 't even gaan bekijken?Rens schreef: ...........er een écht dwingende noodzaak is achter de beëindiging van álle internetactiviteiten, sterker, het hele internet moet/gaat er áf per 31 juli a.s.
nooit gehoord van contractbeëindiging met een opzegtermijn??????MarthaMartha schreef: maar hij kan nog wel wachten tot 31 juli?
Ja, het kan natuurlijk.
Ik heb ze ingesmeerd, en ga ze zo weer goed insmeren!MarthaMartha schreef:goed insmeren maar....sweelinck 25 schreef:dat ik hele verbrande onderarmen heb. Kben vanmiddag een rondje weze rijden op me scooter. En toen kwam ik een oude schoolvriend van vorig jaar tegen, en hebben we 3 kwartier in het zonnetje staan kletsen.
enne... krijg je wel lekker gezond en vrolijk kleurtje van