Denk je dat dat niet waar is dan? Hij heeft mij zelf verteld waarom. Het is iig geen uit de lucht gegrepen reactie van hem om dat hij er verslaafd aan zou zijn. Nee daarom niet dus ja.Tiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)
Ik denk niets. Rustig afwachten maar.Gijs83 schreef:Denk je dat dat niet waar is dan?Tiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
heb jij tijd over????Gijs83 schreef:Wist je dat de meeste forummers sinds april wel wat actiever zijn geworden?
forummers die veel actiever zijn geworden:
-MarthaMartha
-Monique
-Gijs83
-Judith
-Jolanda Oudshoorn
-Aritha(inmiddels verdwenen)
-Mathilde
-Lassie
-Freek
-Vlinder(inmiddels verdwenen)
-Wilma v/d Berg
-Jongere
-Sweelinck25
-Henriet
Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-jvdg
-memento
-Wim
-Ichtus
-Gabrielle
Minder actief geworden:
-Josephus
-zusterelly
-Klaas-Jan
-Ariene
Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Nou! Gelukkig val ik buiten alle hokjes, fijn gevoel!Hendrikus schreef:Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Heerlijk ik hoor ergens bij!!!!Mister schreef:Nou! Gelukkig val ik buiten alle hokjes, fijn gevoel!Hendrikus schreef:Als we jou toch niet hadden...Gijs83 schreef:Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Gijs83 schreef:Wist je dat de meeste forummers sinds april wel wat actiever zijn geworden?
forummers die veel actiever zijn geworden:
-MarthaMartha
-Monique
-Gijs83
-Judith
-Jolanda Oudshoorn
-Aritha(inmiddels verdwenen)
-Mathilde
-Lassie
-Freek
-Vlinder(inmiddels verdwenen)
-Wilma v/d Berg
-Jongere
-Sweelinck25
-Henriet
Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-jvdg
-memento
-Wim
-Ichtus
-Gabrielle
Minder actief geworden:
-Josephus
-zusterelly
-Klaas-Jan
-Ariene
Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Huh, wat is dat nu weer voor rare conclusie? Een constante wijst juist wèl op een verslaving. Enne.. ik actiever geworden?Gijs83 schreef:Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
Jongere schreef:Huh, wat is dat nu weer voor rare conclusie? Een constante wijst juist wèl op een verslaving. Enne.. ik actiever geworden?Gijs83 schreef:Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):![]()
Komt volgens mij alleen vanwege 40 waarschuwingen in het topic Beroepingswerk.
die viel er al bij neer voor zijn verslaving het hoogtepunt bereikte......BJD schreef:Je bent GGberoepingswerk vergeten