Zeg dat welMariaW schreef:Het wordt steeds gekker hiermathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()

Zeg dat welMariaW schreef:Het wordt steeds gekker hiermathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
judith schreef:Zeg dat welMariaW schreef:Het wordt steeds gekker hiermathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Iemand jarig?mathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Er is op RF een mooie romance onstaan.judith schreef:Iemand jarig?mathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
eh, oke...Tiberius schreef:Nee hoor. Er is op RF een mooie romance onstaan.judith schreef:Iemand jarig?mathilde schreef:Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als je meer wil weten kan je Henriet PB-en.
Jij ook al? Tjonge, een publiek geheim dus.judith schreef:eh, oke...
ja, ik weet er ok wel wat van..maar ik dacht....hmmm..toch niemand jarig![]()
![]()
![]()
![]()
je komt er vast nog wel een keer achterTiberius schreef:Jij ook al? Tjonge, een publiek geheim dus.judith schreef:eh, oke...
ja, ik weet er ok wel wat van..maar ik dacht....hmmm..toch niemand jarig![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs83 schreef:Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-Wim
Gijs,Gijs83 schreef:Wist je dat de meeste forummers sinds april wel wat actiever zijn geworden?
forummers die veel actiever zijn geworden:
-MarthaMartha
-Monique
-Gijs83
-Judith
-Jolanda Oudshoorn
-Aritha(inmiddels verdwenen)
-Mathilde
-Lassie
-Freek
-Vlinder(inmiddels verdwenen)
-Wilma v/d Berg
-Jongere
-Sweelinck25
-Henriet
Ongeveer gelijk gebleven(zijn dus niet verslaafd):
-jvdg
-memento
-Wim
-Ichtus
-Gabrielle
Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)
-Josephus
-zusterelly
-Klaas-Jan
-Ariene
Zijn zomaar wat namen, dus lange niet alle staan er tussen. Weten jullie weer een beetje hoe het met jullie verslaving staat
Op het gemiddeld aantal berichten per dag. Het is natuurlijk niet waterdicht, want men kan ook wel actiever zijn gaan meelezen ipv posten of men heeft toevallig veel gepost de laatste tijd. Ok, het zegt, denk ik, toch wel wat!sweelinck 25 schreef:
Gijs,
Waar bazeer je dat eigenlijk op als ik vragen mag?
Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)