Vakantie

Marnix

Re: Vakantie

Bericht door Marnix »

JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
Dan ben jij toch zijn tolk? Ik ga overigens naar Italie en spreek geen Italiaans. Maar goed, engels kunnen is idd wel heel handig :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
albion

Bericht door albion »

Voor degenen die naar Oxford gaan dit jaar.... ;)

Ik heb even mijn vakantieboeken erop nageslagen. En inderdaad Oxford is een schitterende stad. Alleen heb ik er toen weinig van gezien. Mijn nichtje wilde dolgraag het Museum bekijken en daar deed ze zo lang over dat we geen tijd meer hadden voor de stadswandeling (die kan je bij de plaatselijke VVV kantoor krijgen). Maar er is ook zoveel te bekijken in dat museum.
In Chester heb je en amfitheater (dus niet in Oxford, zoals ik in de chat aangaf).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
jvdg

Bericht door jvdg »

albion schreef:Voor degenen die naar Oxford gaan dit jaar.... ;)

Ik heb even mijn vakantieboeken erop nageslagen. En inderdaad Oxford is een schitterende stad. Alleen heb ik er toen weinig van gezien. Mijn nichtje wilde dolgraag het Museum bekijken en daar deed ze zo lang over dat we geen tijd meer hadden voor de stadswandeling (die kan je bij de plaatselijke VVV kantoor krijgen). Maar er is ook zoveel te bekijken in dat museum.
In Chester heb je en amfitheater (dus niet in Oxford, zoals ik in de chat aangaf).
En vergeet vooral de vele universiteitsgebouwen niet!

Er staan daar een aantal juweeltjes waar de grootste cultuurbarbaar van onder de indruk raakt.
Lassie

Bericht door Lassie »

woeihh za. :yahoo
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik wil ook naar de bergen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Marnix

Bericht door Marnix »

Wel leuk ja. Alleen is het weer er soms wat veranderlijk. Vorig jaar zat ik 2 weken aan de Bodensee, daar was het prima weer (terwijl in Nederland de mensen uit hun tentjes spoelden). Vanaf daar zit je in een uurtje tijd in de bergen dus gewoon een paar keer een dagje geweest. Dit jaar d.v. het Gardameer, de westkant. Vanaf daar zit je ook vrij snel in de bergen dus ook dit jaar zal ik ze wel een paar keer zien (en beklimmen :D)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Nog een paar weekjes en dan heerlijk even naar Limburg en op vakantie naar Engeland! Ik heb er zin in...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Wilma van den Berg schreef:Nog een paar weekjes en dan heerlijk even naar Limburg en op vakantie naar Engeland! Ik heb er zin in...
2 vakanties? Een beetje luxe doen, maar ja tegenwoordig is dat al helemaal niet luxe meer. Mijn zusje heeft al een 4e vakantie gepland, maar die zijn of waren allemaal korter dan 14 dagen.
henriët

Bericht door henriët »

nog 4 nachtjes....

:yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hilde

Bericht door Hilde »

henriët schreef:nog 4 nachtjes....

Super!! :yahoo dat is nog wel door te komen....

wij moeten helaas nog wachten tot 1 september.... :mad
Lourens

Bericht door Lourens »

Wat zal het dan rustig zijn. :langue
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ooooo en dan naar DE camping?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

fluitje schreef:

Wat zal het dan rustig zijn. :langue
Jij zoekt ruzie???????????

uhm je mag ook wel gewoon zeggen hoor, dat ik stil moet zijn :langue
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Gijs83 schreef:
Wilma van den Berg schreef:Nog een paar weekjes en dan heerlijk even naar Limburg en op vakantie naar Engeland! Ik heb er zin in...
2 vakanties? Een beetje luxe doen, maar ja tegenwoordig is dat al helemaal niet luxe meer. Mijn zusje heeft al een 4e vakantie gepland, maar die zijn of waren allemaal korter dan 14 dagen.
En naar alle waarschijnlijkheid nog 2 daagjes naar DE camping :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Wilma van den Berg schreef:En naar alle waarschijnlijkheid nog 2 daagjes naar DE camping :slurp
En nou hebben we allemaal geen flauw idee wat je bedoelt :haha :humhihi :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie