Tja, dat zal ergens in de buurt van.... Gouda misschien zijn. Ik raad maar wat hoor!Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
...ik daar niet zo blij mee ben?

Tja, dat zal ergens in de buurt van.... Gouda misschien zijn. Ik raad maar wat hoor!Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
niet meer mogen publicerenTiberius schreef:Omdat we geen beroepingswerk meer publiceren...HenriekeK schreef:...het hier op dit tijdstip wel uitgestorven lijkt![]()
![]()
Ach ja, of Oosterhout, of Alkmaar, of Venlo, who knows?Gijs83 schreef:Tja, dat zal ergens in de buurt van.... Gouda misschien zijn. Ik raad maar wat hoor!Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
heb je niet naar 'm gezwaaid dan?Gabrielle schreef:....ik deze week al een paar keer onze postbode ben tegengekomen....
.....in funktie en in zijn vrije tijd...
.....ik denk dat hij mij niet gezien heeft ?
![]()
Idd. Hij was zooooo trots.Hendrikus schreef:ik ooktukkertje schreef:Ik eenhele leuke foto heb van Hendrikus zijn hulporganist.![]()
hij heeft genoten!
Ik er nu aan denk dat ik onze buurjongen uit Wisconsin weer eens een kaart moet sturen! Ik weet dat hij elke dag de post ophaalt! En hoe blij hij is met post voor hem!!tukkertje schreef:Idd. Hij was zooooo trots.Hendrikus schreef:ik ooktukkertje schreef:Ik eenhele leuke foto heb van Hendrikus zijn hulporganist.![]()
hij heeft genoten!
judith schreef:.................wist je dat ikkes weer thuis ben uit Engeland!!![]()
Kom je terug, of ga je weg???Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
Hij kan ook weg gaan en op dezelfde avond weer terug komen.albion schreef:Kom je terug, of ga je weg???Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
dat vind ik erg voor je Rens. Je zit daar ook in zo'n uithoek. Was het wat dit betreft in Wekerom beter?? Ga niet bij de pakken neerzitten. Zend zelf ook een email of pak de telefoon en bel even naar je vrienden en familie.Rens schreef:........ik, ondanks dat ik contacten heb in het dorp, me ongelofelijk eenzaam voel?
........ik nooit een bezoek, telefoontje, briefje of mail krijg van familie of vrienden?
........ik me de laatste tijd begraaf in m'n internet-bezigheden?
wim schreef:Hij kan ook weg gaan en op dezelfde avond weer terug komen.albion schreef:Kom je terug, of ga je weg???Hendrikus schreef:...ik nog ruim 330 kilometer voor de boeg heb vanavond?
Wat een heerlijk advies.albion schreef:dat vind ik erg voor je Rens. Je zit daar ook in zo'n uithoek. Was het wat dit betreft in Wekerom beter?? Ga niet bij de pakken neerzitten. Zend zelf ook een email of pak de telefoon en bel even naar je vrienden en familie.Rens schreef:........ik, ondanks dat ik contacten heb in het dorp, me ongelofelijk eenzaam voel?
........ik nooit een bezoek, telefoontje, briefje of mail krijg van familie of vrienden?
........ik me de laatste tijd begraaf in m'n internet-bezigheden?