Hoe is je stemming op dit moment?
- Wilma van den Berg
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Helemaal op en top! ....en dankbaar/verwonderd!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
@ Wilma: Tjsa.. dat kan ik ook niet voorspellen.. daz afhankelijk van school, werk en vriendinnen... Maar ik kwam hier al regelmatig als bezoeker.. om info op te zoeken over dingen waar ik geen antwoord op weet, dingen die ik ingewikkeld/lastig vind. Maar ja.. tis wel handig als je dan ook een reactie of vraag kunt plaatsen.. vandaar dat ik me geregistreerd heb.
@ Tiberius: zoveel tijd heb ik niet over om achter de pc te zitten... krijg je vierkante ogen van!
@ Tiberius: zoveel tijd heb ik niet over om achter de pc te zitten... krijg je vierkante ogen van!
Wat de toekomst brengen moge... mij geleidt des Heeren hand.
wanneer komt jouw openbare evaluatie????Tiberius schreef:Meestal na de eerste zesduizend postings.Naam Loos schreef:Tsja.. wanneer is het gebruikelijk te evalueren??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Moet dat openbaar dan?Rens schreef:wanneer komt jouw openbare evaluatie????Tiberius schreef:Meestal na de eerste zesduizend postings.Naam Loos schreef:Tsja.. wanneer is het gebruikelijk te evalueren??
Het feit dat je nog steeds actief bent, zegt heel veel!Tiberius schreef: Moet dat openbaar dan?

Tiberius schreef:Moet dat openbaar dan?Tiberius schreef:Meestal na de eerste zesduizend postings.Naam Loos schreef:Tsja.. wanneer is het gebruikelijk te evalueren??
Nou eh niet te veel openbaar ,asjeblieft, laten we het netjes houden! ( zou m'n moeder zeggen )
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een bovenste beste stemming ... echt een bovenstemming.
wat een fijn gevoel geeft dat, he???wim schreef:Een bovenste beste stemming ... echt een bovenstemming.

Laatst gewijzigd door albion op 30 jun 2008, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Jaja, het gevoel is fantastisch: net als wanneer je een slokje teveel op hebt. Maar daarna komt de kater.albion schreef:wat een fijn gevoel geef dat, he???wim schreef:Een bovenste beste stemming ... echt een bovenstemming.

(de muizen stoppen met dansen en piepen er dan snel tussenuit)
Moe maar wel voldaan.

- JolandaOudshoorn
blij en dankbaar (voor een fijne zondag) en vol goede moed om deze drukke werkweek weer in te gaan!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Fijn! Ik wou dat ik dat kon zeggen.JolandaOudshoorn schreef:blij en dankbaar (voor een fijne zondag) en vol goede moed om deze drukke werkweek weer in te gaan!
Dankbaar voor de goede berichten van een vriendin
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!