Sola Scriptura schreef:ik denk dat er in grote lijnen toch gaat gebeuren zoals het in openbaringen staat. God bepaalt precies welke machten opkomen en voor hoelang. geldt voor nebukadnezar, ephiphanes de romeinen, en ja, ook hitler, zo ook bush. (ik ben pro bush voor de duidelijkheid)
Bush had geen reden nodig, militair gezien, (staatsveiligheid) de war on terrorism is reden genoeg, pak hun voor ze ons allen doden. en kom niet aan met ''Jezus was pasicfist en als christen mag je geen oorlog voeren'', dan kunnen we daar een apart topic over maken, want dat is niet Bijbels.
Ben door iemand aan gesproken die echt dacht dat bush zelf 9/11 heeft veroorzaakt. Kom op......dat is ufo-journalistiek...
En ben trouwens al die christelijke cowboyverhalen en complottheorieen zat, stelletje sensatie zoekers...laten we ons bezighouden met het evangelie, wij als wedergeboren christenen zijn al gered, we moeten zorgen dat we klaar zijn en zoveel mogenlijk over God vertellen voor het te laat is.
Zulke volgelingen zoekt Bush. Wie niet voor ons is, is tegen.
Bush wist binnen een uur wie het had gedaan. Dat is wel heel snel. En het was meteen ook de dader, niemand twijfelde aan zijn visie. Na 400 dagen ging men een onderzoek doen naar het hoe en wat van de aanslagen, maar de onderzoekers wisten toen wel wat de gewenste uitkomst moest zijn. Bovendien nog allemaal vrienden van Bush.
Het lijkt allemaal wel een beetje op het Derde Rijk.
- 1 op de 100 Amerikanen zit in de gevangenis.
- Als het moet stelt de Patriot Act alle burgerlijke vrijheden aan de kant.
- De coomunisten krijgen nu niet de schuld, maar virtuele terroristen. (Moslims?)
- Ze maken hun eigen geld waardeloos en mollen zo wereldwijd het finaciele systeem.
- Ze geven 100en miljarden uit aan wapens. Dat schrijf je zo US$ 100.000.000.000.
- Eerst werd Oostenrijk ingepikt (nu Irak)daarna andere landen (Iran? Syrië?) en niemand zegt er wat van.
- Bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet om interne instabiliteit te veroorzaken. (Soennieten - Sjiieten)
En er zijn meer overeenkomsten: reichsdagbrand en Twin towers. En de 4 volledig verdampte vliegtuigen van 9/11.
Men wil daar gewoon de hele wereldmacht hebben. Dat wordt Hitler in het kwadraat. Want dit gaat slimmer en iedereen aanbidt die macht.
Overigens is het niet Bush. Die zou je niet eens als president willen hebben, die is zoooo dom. Dat is ook maar een stroman. Zoals Obama of Maccain dat ook weer gaat worden. Mogelijk een tussenfiguur, die de wet gaat wijzigen om ook in het buitenland geboren Amerikanen de mogelijkheid te geven president te worden. Dan kan een zekere gewezen Oostenrijker (!)president worden. En dat is pas echt een volksmenner. Misschien wordt dat dan de wereldterminator.
Ik hoop dat het niet waar is. Maar wees kritisch richting Amerika. Want het is wél zo dat ze midden in het Midden Oosten een land bezet houden. Dat is heel bijzonder. En ik ben heel benieuwd wat Obama gaat doen als hij president wordt.