Beroepen

Gesloten
Luther
Contacteer:

Beroepen

Bericht door Luther »

Het is weer rustig met beroepingswerk en al het gedoe erom heen. Ik denk dat het nu toch wel weer mogelijk is om de beroepen van kand. Labee (Geref.Gem)te plaatsen. Ik heb uit een andere topic gekopieerd en toen aangevuld:
Hij is beroepen in 48 gemeenten:

Aalburg, Aalst, Apeldoorn, Beekbergen, Berkenwoude, Bodegraven, Borssele, Boskoop, Brakel, Drachten, Ede, Elspeet, Emmeloord, Ermelo, Genemuiden, Goudswaard, 's-Gravenzande, Groningen, Hilversum, Hoofddorp, Katwijk aan Zee, Krabbendijke, Leerdam, Leiderdorp, Moerkapelle, Naaldwijk, Nieuwdorp, Ooltgensplaat, Oosterland, Oostkapelle, Ouddorp, Oudemirdum, Poortugaal, Puttershoek, Ridderkerk-Slikkerveer, Rilland-Bath, Rotterdam-Alexanderpolder, Rotterdam-IJsselmonde, Rotterdam-Zuidwijk, Scherpenisse, Scheveningen, Terneuzen, Terwolde-De Vecht, Tricht-Geldermalsen, Vlaardingen, Westkapelle, Wolphaartsdijk en Zoetermeer.

Er zijn 6 beroepen op predikanten uitgebracht: Meeuwen i.c.m. Sprang-Capelle, Nijkerk, Rhenen, Oud-Beijerland, Poederoijen, Sint-Annaland
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
mathilde

Re: Beroepen

Bericht door mathilde »

:jongle
Jongere

Re: Beroepen

Bericht door Jongere »

Luther schreef:Het is weer rustig met beroepingswerk en al het gedoe erom heen. Ik denk dat het nu toch wel weer mogelijk is om de beroepen van kand. Labee (Geref.Gem)te plaatsen.
Tiberius schreef:Daarom hebben we besloten om voorlopig geen beroepingswerk op het forum meer toe te laten.
Mocht kand. Labee een beroep aangenomen hebben, dan kan je die informatie naar een der moderators PB-en, en kan het topic weer open.

Overige info inzake beroepingswerk kan je nalezen op http://www.refdag.nl en http://www.preeklinks.nl.
Dit lijkt me duidelijk, ook voor Luther.
Gesloten