Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
Hier als sinds vorige week vrijdag niet meer gereageerd. Zijn het soms vooral pubers die balen en die nu Engeland zitten of hard aan het leren zijn?
Waar ik een beetje van baal, dat ik als ik ingeroosterd voor rolstoelbusdienst er geen ritjes zijn. Loop je 's-middags je postwijk zie je de bus gewoon regelmatig rijden. Wellicht dat de Rijssenaren onder ons nog mensen weten die in aanmerking komen voor de rolstoelbus? Is men rolstoelgebonden of slecht ter been en kan men moeilijk gebruiken van het OV dan kan men gebruik maken van de rolstoelbus. De rolstoelbus staat ook bekend om zijn betere service t.a.v. bv. de Regiotaxi of de Valys-busjes. We zijn meestal op tijd en brengen in hun of appartement of halen ze op en evt doen we ze ook nog een jas aan en we zijn altijd met 2 chauffeurs.
Waar ik een beetje van baal, dat ik als ik ingeroosterd voor rolstoelbusdienst er geen ritjes zijn. Loop je 's-middags je postwijk zie je de bus gewoon regelmatig rijden. Wellicht dat de Rijssenaren onder ons nog mensen weten die in aanmerking komen voor de rolstoelbus? Is men rolstoelgebonden of slecht ter been en kan men moeilijk gebruiken van het OV dan kan men gebruik maken van de rolstoelbus. De rolstoelbus staat ook bekend om zijn betere service t.a.v. bv. de Regiotaxi of de Valys-busjes. We zijn meestal op tijd en brengen in hun of appartement of halen ze op en evt doen we ze ook nog een jas aan en we zijn altijd met 2 chauffeurs.
- MarthaMartha
dat je als leidinggevende en dus verantwoordelijke altijd wordt aangesproken op wat er misgaat.
heb je je zaakjes goed geregeld, maar als het niet uitgevoerd wordt of verkeerd, krijg jij de "kwaaie koppen" op kantoor.
ach ja, dat is de "lol" van zo'n functie natuurlijk, die zeker ook zijn prachtige kanten heeft.
Maar soms BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ik ervan!!!
heb je je zaakjes goed geregeld, maar als het niet uitgevoerd wordt of verkeerd, krijg jij de "kwaaie koppen" op kantoor.
ach ja, dat is de "lol" van zo'n functie natuurlijk, die zeker ook zijn prachtige kanten heeft.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
kap jij eens ff met dat floooden!MarthaMartha schreef:dat je als leidinggevende en dus verantwoordelijke altijd wordt aangesproken op wat er misgaat.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:kap jij eens ff met dat floooden!MarthaMartha schreef:dat je als leidinggevende en dus verantwoordelijke altijd wordt aangesproken op wat er misgaat.
Maar soms BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ik ervan!!!![]()
![]()

MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:kap jij eens ff met dat floooden!MarthaMartha schreef:dat je als leidinggevende en dus verantwoordelijke altijd wordt aangesproken op wat er misgaat.
Maar soms BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL ik ervan!!!![]()
![]()

eenzaamheid.
Voor jou dan speciaal eenFranny schreef:eenzaamheid.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Als mensen inloggen op de chat
en vervolgens nooit meer te vinden zijn.

Ik snap ook niet hoe dat kan en er hangt bij sommigen helemaal geen profiel achter. Allemaal heel erg raar!Afgewezen schreef:Als mensen inloggen op de chat
![]()
![]()
Dat zijn spoken, Gijs!Gijs83 schreef:Ik snap ook niet hoe dat kan en er hangt bij sommigen helemaal geen profiel achter. Allemaal heel erg raar!Afgewezen schreef:Als mensen inloggen op de chat
![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
- monique
dat ik weer terug ben van engeland
tgaat zo vreeselijk snel

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
nou, fijn dat je er weer bent!monique schreef:dat ik weer terug ben van engelandtgaat zo vreeselijk snel
't was best wel stil zonder jou!
heb je 't een beetje naar je zin gehad?
~~Soli Deo Gloria~~
Wat fijn dat jullie weer heelhuids aangekomen zijn.monique schreef:dat ik weer terug ben van engelandtgaat zo vreeselijk snel
Was het leuk? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie bevindingen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
dat het regent
- MarthaMartha
vind ik ook wel jammer jamadelief1983 schreef:dat het regent