hoho........... ik mocht van jou!!!! niet verderhelma schreef:enne...laten we eerlijk zijn; enige voorzichtigheid was hier wel gewenst; zo stabiel ziet het er nou ook weer niet uit![]()

hoho........... ik mocht van jou!!!! niet verderhelma schreef:enne...laten we eerlijk zijn; enige voorzichtigheid was hier wel gewenst; zo stabiel ziet het er nou ook weer niet uit![]()
ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
jaja, ik kan me er iets bij voorstellenMarthaMartha schreef:Het was in elk geval geweldig!!! (vooral die boekwinkels)
hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef:dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)JolandaOudshoorn schreef:Ik wil ook altijd nog eens naar Engeland. Maar moet eerst mijn husband even zo ver zien te krijgen (taal-probleem)
En dat vertel jij mij in juniMarthaMartha schreef:mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef:dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regentMarthaMartha schreef:
ach, met handen en voeten........... (kom je best ver)
JolandaOudshoorn schreef:En dat vertel jij mij in juniMarthaMartha schreef:mei is de beste maand voor Engeland!!!JolandaOudshoorn schreef: dat is wel zo, maar daar heeft hij wel een hekel aan. Ach, en hij denkt dat het in Engeland altijd regent
©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
ohw..........Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?
tja, wie wat bewaart, die heeft wat, zei m'n oma altijdhelma schreef:Hendrikus schreef:©HelmaMarthaMartha schreef:hé joh, ei !!!, waar haal je dat nou weer vandaan?![]()
ik dacht al: die foto ken ik; da's ook toevallig....