jvdg schreef:Tsjonge,tsjonge, tukkertje, ik heb al moeite met de Twentse zul.
hellemoal as der miergempn op zul zit.
jvdg schreef:Tsjonge,tsjonge, tukkertje, ik heb al moeite met de Twentse zul.
Nee, de fotöshöpfjord.Mister schreef:Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dit het Geirangerfjord?
wow......... daar wil ik ook een keertje zittentukkertje schreef:Dit is ons uitzicht
dat vind ik niet gek.... Zij ziet de gevaren. Stel je voor dat je even duizelig wordt of onwel.... of je glijd uit... die man buigt nog een beetje voorover, brrrr,,,MarthaMartha schreef:wow......... daar wil ik ook een keertje zittentukkertje schreef:Dit is ons uitzicht
(maar dan moet ik niet met Helma op pad, want dan mag ik niet....)
ff wezen zoeken, het is idd Geiranger. En de maker van de foto geeft aan dat het geen trucage is. Misschien was hij gezekerd? Of hij heeft gewoon lef en weet dat hij toch niet naar beneden valt. Overigens kan zo'n foto het altijd wel spectaculairder laten lijken dan het is.Mister schreef:Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dit het Geirangerfjord?
Ik denk dat er een luchtbed klaarstond op die camping daar benedenMarnix schreef:ff wezen zoeken, het is idd Geiranger. En de maker van de foto geeft aan dat het geen trucage is. Misschien was hij gezekerd? Of hij heeft gewoon lef en weet dat hij toch niet naar beneden valt. Overigens kan zo'n foto het altijd wel spectaculairder laten lijken dan het is.
en dan? casa tuinesia, net als ik??henriët schreef:nog een ruim weekje...................................................
casaa caravanaRens schreef:en dan? casa tuinesia, net als ik??henriët schreef:nog een ruim weekje...................................................
kan heel mooi zijn, hangt af waar die casa caravana gevestigd is.................henriët schreef:casaa caravanaRens schreef:en dan? casa tuinesia, net als ik??henriët schreef:nog een ruim weekje...................................................
( uhm was duidelijk dach ik in andere topics)
En van die eerste week zijn er al weer drie dagen ommathilde schreef:Hierna nog één week les, dan tentamenweek en dan profielweek. En dan...VAKANTIEhenriët schreef:nog even volhouden allemaal......
dan is het bijna vakantie!!!!
toekijken is vaak enger dan doen...........albion schreef:dat vind ik niet gek.... Zij ziet de gevaren. Stel je voor dat je even duizelig wordt of onwel.... of je glijd uit... die man buigt nog een beetje voorover, brrrr,,,MarthaMartha schreef:
wow......... daar wil ik ook een keertje zitten
(maar dan moet ik niet met Helma op pad, want dan mag ik niet....)