Wist je dat . . . [8]

HenriekeK

Re: Wist je dat . . . [8]

Bericht door HenriekeK »

Hendrikus schreef:
Jongere schreef:
Hendrikus schreef:De teller staat nu al op 25!

Ìk had ze nog niet geteld. ;)
nee, dat doet GGGGGGG.. wel voor ons :bobo
En zelfs keurig in alfabetische volgorde, wat wil een mens nog meer? :huhu
Tja, hij heeft er zich speciaal voor aangemeld. En wattie doet, doetie goed :haha
the only thing is following that Light
HenriekeK

Bericht door HenriekeK »

en voor de liefhebbers: GG heeft weer opgeteld: 31! :bobo

nou, veel kans maakt onze gemeente niet (ook al hoor je dat niet zo te zeggen;))
Rens

Bericht door Rens »

HenriekeK schreef:en voor de liefhebbers: GG heeft weer opgeteld: 31! :bobo

nou, veel kans maakt onze gemeente niet (ook al hoor je dat niet zo te zeggen;))
ik heb zo het flauwe vermoeden dat er een flink aantal forummers zich ietwat, in min of meer behoorlijk mate, irriteren aan die brij van postings van dit beroepingspersoon..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mariaa

Bericht door Mariaa »

Rens schreef: ik heb zo het flauwe vermoeden dat er een flink aantal forummers zich ietwat, in min of meer behoorlijk mate, irriteren aan die brij van postings van dit beroepingspersoon..........
Ik weet het wel zeker, evenals GGB dat zelf ook weet.
Rens

Bericht door Rens »

Mariaa schreef:
Rens schreef: ik heb zo het flauwe vermoeden dat er een flink aantal forummers zich ietwat, in min of meer behoorlijk mate, irriteren aan die brij van postings van dit beroepingspersoon..........
dan hangt er voor het hoofd van een bepaalde forummer een enorme plaat beton!!!
Moderatorbericht:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:
Mariaa schreef:
dan hangt er voor het hoofd van een bepaalde forummer een enorme plaat beton!!!
tijd voor een functioneringsgesprek :rules
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Met dank aan die GG....... een slotje.
Zou ie zich lekker voelen met de boel hier op stelten te zetten?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:

Met dank aan die GG....... een slotje.
Zou ie zich lekker voelen met de boel hier op stelten te zetten?
niet zozeer met dank aan GGb, maar er is gesloten mede omdat ik als laatste uithaalde naar hem in die topic.............
Moderatorbericht:
Mariaa

Bericht door Mariaa »

Aangezien er geen beroepingswerk geplubiceerd meer wordt, zal hij zich waarschijnlijk niet meer vertonen. Dus toch een lichtpuntje :)
Truth

Bericht door Truth »

Niet om kritiek te hebben op het modbeleid hoor, maar het lijkt me toch beter om dan te beginnen personen te bannen die zich permanent niet aan de regels houden? Dat is beter dan de goeden onder de kwaden te laten lijden...
Rens

Bericht door Rens »

Truth schreef:Niet om kritiek te hebben op het modbeleid hoor, maar het lijkt me toch beter om dan te beginnen personen te bannen die zich permanent niet aan de regels houden? Dat is beter dan de goeden onder de kwaden te laten lijden...
dan zouden dus degenen die, ondanks de mod-waarschuwingen tóch reageren of uithalen, als eersten er uit vliegen, en zo'n persoon kan dan gewoon doorgaan.....
Moderatorbericht:
Mariaa

Bericht door Mariaa »

Truth schreef:Niet om kritiek te hebben op het modbeleid hoor, maar het lijkt me toch beter om dan te beginnen personen te bannen die zich permanent niet aan de regels houden? Dat is beter dan de goeden onder de kwaden te laten lijden...
Als zo'n persoon z'n zinnen erop gezet heeft, kan hij onder een andere naam weer terug komen. Op deze manier is ie impliciet verbannen :yahoo
En eigenlijk ben ik het helemaal eens met mister die zich al eerder afvroeg wanneer Labee heilig verklaard gaat worden. Pfff... heel GerGem in opschudding om een kandidaad. Nee, dit lijkt me niet zoals het zijn moet. Laten we maar bidden om 50 nieuwe kandidaten dan is dit hele probleem over 4 jaar opgelost!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

... ik Tib's laatste actie bijzonder waardeer?
... ik geniet van ontzettend mooi weer?
... ik nog geen zin heb in koken?
HenriekeK

Bericht door HenriekeK »

Mariaa schreef:
Als zo'n persoon z'n zinnen erop gezet heeft, kan hij onder een andere naam weer terug komen. Op deze manier is ie impliciet verbannen :yahoo
En eigenlijk ben ik het helemaal eens met mister die zich al eerder afvroeg wanneer Labee heilig verklaard gaat worden. Pfff... heel GerGem in opschudding om een kandidaad. Nee, dit lijkt me niet zoals het zijn moet. Laten we maar bidden om 50 nieuwe kandidaten dan is dit hele probleem over 4 jaar opgelost!
Goed idee! (alleen hebben we er geloof ik 100 nodig ipv 50, want er zijn 150 gemeentes en 50 dominees) Heb je het book over Hudson Taylor weleens gelezen? Als hij voor China Inland Mission 100 mensen nodig had in 5 jaar tijd, gingen ze er met zn allen voor bidden. Maar ondertussen zaten ze niet stil, want ze maakten alles al klaar voor die 100 personen! En aan het eind van die 5 jaar waren er 100 personen!

Dus als je dit wil volgen: Bid om 100 dominees en bouw alvast huizen voor ze. God is nooit te klein om wonderen te doen!
henriët

Bericht door henriët »

Mister schreef:... ik Tib's laatste actie bijzonder waardeer?
... ik geniet van ontzettend mooi weer?
... ik nog geen zin heb in koken?
je ook gewoon de frietpan aan kunt zetten, t is nog niet zo laat... ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten