Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Re: Wat staat er op het menu vandaag? [2]
net nog contact gehad met thuis maar het is nog niet bekend.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
rijst met kip en groente prutje
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
het werd bloemkool, gekookte aardappeltjes, lekkere jus en een braadworst.fluitje schreef:net nog contact gehad met thuis maar het is nog niet bekend.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Poolse rookworst met aardappels wortel en ui .
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
tssssssss, 't pas halftien...........ik heb er nog geen flauw idee van.........ik zie het wel in de loop van de middag...
maar éérst: koffie..............there's no life before coffee..........en ik ben al met Puck weggeweest (het bos in, kan ze lekker d'r gang gaan), dussss, 't is tijd voor een bakske of drie, vier, vijf..........
maar éérst: koffie..............there's no life before coffee..........en ik ben al met Puck weggeweest (het bos in, kan ze lekker d'r gang gaan), dussss, 't is tijd voor een bakske of drie, vier, vijf..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik neem broodjes mee naar Schiphol
(onbelegde kaseelbroodjes dit keer, die ik zelf maar zal aankleden)
voor de thuisblijvers is er nog macaroni van gister en aardappels om op te bakken
(onbelegde kaseelbroodjes dit keer, die ik zelf maar zal aankleden)
voor de thuisblijvers is er nog macaroni van gister en aardappels om op te bakken
- zusterelly
Ja, koffie, heerlijk. Ik ben net bij de kapper geweest en daar hebben ze echt heel lekkere cappucino. Dus dat was genieten!Rens schreef:tssssssss, 't pas halftien...........ik heb er nog geen flauw idee van.........ik zie het wel in de loop van de middag...
Vanavond eten wij bami.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
aardappelen, bloemkool en rundersteak
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lasagne!!! 

- sweelinck 25
kheb het al op, het was peetjes met vis.
NU AL??????????!!!!sweelinck 25 schreef:kheb het al op, het was peetjes met vis.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
Ja hor, normale tijd, misschien nu wat vroeger omdat me moeder om half 6 moet gaan werken, maar we eten altijd kwart voor 5/ 5 uur. Lekkere lange avond.henriët schreef:NU AL??????????!!!!sweelinck 25 schreef:kheb het al op, het was peetjes met vis.
- JolandaOudshoorn
Pfff, ik zit in mijn namiddag dip. Eerst dus maar weer een bakkie koffie en dan toch maar aan de sla-soep beginnen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
voor mórgen weet ik het alvast wél: shoarma...........is in de reclame (3,99 de kilo).......
Moderatorbericht: