Wat voor auto rijden wij?
Re: wat voor auto rijden wij?
Ze zijn nog eens slecht voor het milieu ook, dus niet te verantwoorden voor een christen.

Goedkoop en op stand rijden, Gijs!
Geen wegenbelasting, lekker dieselen, minder gecompliceerde techniek en ouderwetsch stevige auto onder je kont.
Dat zijn zo de voordelen...
@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.

Geen wegenbelasting, lekker dieselen, minder gecompliceerde techniek en ouderwetsch stevige auto onder je kont.
Dat zijn zo de voordelen...
@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.
Dat kon Jongere ook niet.Mister schreef:@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.

Toen waren er nog geen betere alternatieven.Mister schreef:@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.
Nu nog niet.Tiberius schreef:Dat kon Jongere ook niet.Mister schreef:@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.

Met een naam als Caprice denk ik toch maar aan 1 auto; Chevrolet Caprice. Prachtige wagens zijn dat.caprice schreef:Nee, een W123 200D van 1979.Mister schreef:240D?
Weer dan zo eerlijk om nu ook geen auto te (gaan) rijden, over 25 jaar kijk je met schrik terug naar de vervuilers van 2008Jongere schreef:Toen waren er nog geen betere alternatieven.Mister schreef:@Jongere: slaat nergens op, dan kon je 25 jaar geleden geen auto rijden.
...

Ik rij in een 407 2.0. Heerlijke auto!
Het is juist niet te verantwoorden voor een christen om elke twee jaar een nieuwe te kopen. De productie is een veel hogere belasting voor het milieu, en een aanslag op de toch al zo schaarse grondstoffen.Jongere schreef:Ze zijn nog eens slecht voor het milieu ook, dus niet te verantwoorden voor een christen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ik pak liever de fiets.
--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Dus een christen mag alleen een dure auto rijden die milieuvriendelijk gekeurd is?Jongere schreef:Ze zijn nog eens slecht voor het milieu ook, dus niet te verantwoorden voor een christen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
"Liever-broodjes worden hier niet gebakken", zei omaFranny schreef:ik pak liever de fiets.

~~Soli Deo Gloria~~
Groene Batavus...

Iets beters kan ik me op dit moment niet voorstellen.Afgewezen schreef:Groene Batavus...![]()
Batavus NB!!!!!!