ik vind het schandalig duur.
dus dat word meer de fiets pakken......
daarover moet ik me nog even bezinnejanP95 schreef:wat vinden jullie van de hoge benzine kosten![]()
![]()
eh. eerlijk gezegd hen ik ook een onzinnig antwoord gestemd.Hendrikus schreef:daarover moet ik me nog even bezinnejanP95 schreef:wat vinden jullie van de hoge benzine kosten![]()
![]()
waar gaat dit topic nou over, over de pomp of over iets anders?
MarthaMartha schreef:een eitje toch.........
zo héérlijk voordelig is ze nog nóóit geweest
ja, maar als je NU niets doet, en het gelaten over je heen laat komen, dan wordt het idd 4 of 5 euro de liter over een paar jaar................refo schreef:Wat is 'duur'? Over een jaar of 5, als de benzine 4 euro per liter is en de diesel 3,75, dan zeggen we tegen elkaar: weet je nog in 2008? Toen gingen we de straat op omdat de benzine 1,65 was.
Kijk, als dat het effect is (en je daar hoge benzineprijzen voor nodig hebt) vind ik het een goede zaak.janP95 schreef:wat vinden jullie van de hoge benzine kosten![]()
![]()
feitelijk kan het héél goed..............als een scootmobiel op een electrisch motortje rijdt, waarom dan geen auto???Truth schreef:Er zal wel weer een oplossing voor komen!
Ik zag dat McCain een beloning van 300 miljoen dollar had uitgeloofd voor iemand die een auto op stroom uitvond.
Iemand nog een idee?
Per literMister schreef:@ Bert, C$ 1,40 per liter of gallon?