Dat wil je gewoon níet weten.MarthaMartha schreef:haaaaaaaa..... vertel!!!Wilma van den Berg schreef:We hebben ons alleen wel een beetje misdragensuper

Dat wil je gewoon níet weten.MarthaMartha schreef:haaaaaaaa..... vertel!!!Wilma van den Berg schreef:We hebben ons alleen wel een beetje misdragensuper
heerlijk joh.......... moet af en toeWilma van den Berg schreef:Dat wil je gewoon níet weten.MarthaMartha schreef:haaaaaaaa..... vertel!!!Wilma van den Berg schreef:We hebben ons alleen wel een beetje misdragensuper
![]()
..en dat op deze leeftijd
Tsja, dat is waarMarthaMartha schreef:heerlijk joh.......... moet af en toe
(je kunt het altijd nog in het pubertopic vertellen.............)
Wilma van den Berg schreef:Dat wil je gewoon níet weten.MarthaMartha schreef:haaaaaaaa..... vertel!!!Wilma van den Berg schreef:We hebben ons alleen wel een beetje misdragensuper
![]()
..en dat op deze leeftijd
Wil je dat zo graag weten dan?helma schreef: ah...we weten nieteens hoe oud (jong) je bent....
Het was duidelijk te breed.............. maar alles is heel thuisgekomen en geen politie gezien.fluitje schreef:Vanavond het kippenhok annex voliere halen.
Ik hoop niet dat ik onderweg politie tegenkom. Het kan wel eens wat te breed of te lang zijn.
....MarthaMartha schreef:een sollicitatiebrief schrijven...................
(wil ik eigenlijk wel een andere baan???????????????????????)
henriët schreef:visite ontvangen:)
Loop jij zoveel harder dan of had je zoveel voorsprong?MarthaMartha schreef:hardlopen, vroeg naar bed (proberen... als mijn broertjes beetje op tijd binnen zijn)
fluitje schreef:Loop jij zoveel harder dan of had je zoveel voorsprong?MarthaMartha schreef:hardlopen, vroeg naar bed (proberen... als mijn broertjes beetje op tijd binnen zijn)