Beroepingswerk, deel 6

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:
Tiberius schreef:On-topic verder, aub.
Geleuter wordt zonder pardon verwijderd (en nee, niet met terugwerkende kracht).
Dus als je denkt "Waar zijn ze gebleven?" ...
Mag ik nog wel vragen of iemand al iets weet over het uitgebrachte beroep op Ds. B.J. van Boven vanuit Canada gedaan....??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door refo »

Rens schreef:
Tiberius schreef:
Tiberius schreef:On-topic verder, aub.
Geleuter wordt zonder pardon verwijderd (en nee, niet met terugwerkende kracht).
Dus als je denkt "Waar zijn ze gebleven?" ...
Mag ik nog wel vragen of iemand al iets weet over het uitgebrachte beroep op Ds. B.J. van Boven vanuit Canada gedaan....??
Als dat langer dan een week of drie geleden is uitgebracht dan zal hij wel bedankt hebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
GGBeroepingswerk
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008, 22:04

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door GGBeroepingswerk »

Ds. Van Boven heeft nog niet bedankt! Is pas vorige week gekozen uit een tweetal met ds. Van Dieren.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Rens »

GGBeroepingswerk schreef:Ds. Van Boven heeft nog niet bedankt! Is pas vorige week gekozen uit een tweetal met ds. Van Dieren.
Heb je die info rechtstreeks uit Canada???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door helma »

refo schreef:
Als dat langer dan een week of drie geleden is uitgebracht dan zal hij wel bedankt hebben.
Een beroep naar canada mag je langer over nadenken....
Gebruikersavatar
Reformer
Berichten: 295
Lid geworden op: 06 nov 2007, 22:07
Locatie: land van de schaduw van de dood

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Reformer »

helma schreef:
refo schreef:
Als dat langer dan een week of drie geleden is uitgebracht dan zal hij wel bedankt hebben.
Een beroep naar canada mag je langer over nadenken....
Dit is volgens mij onjuist. Voor een beroep naar een zendingsgebied staat een langere termijn (te weten 6 weken), maar voor een beroep van een buitenlandse gemeente geldt dacht ik de 'normale' termijn van 3 weken.
En de zaligheid is in geen Ander; want er is ook onder de hemel geen andere Naam, Die onder de mensen gegeven is, door Welke wij moeten zalig worden.
GGBeroepingswerk
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008, 22:04

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door GGBeroepingswerk »

Ds. Van Boven heeft een antwoordtermijn van 3 weken met ingang van de ontvangst van de beroepsbrief. Het beroep van Picture Butte loopt nu anderhalve week.
MariaW
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 mei 2005, 17:55

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door MariaW »

Het volledige beroepingswerk van dinsdag 24 juni 2008.

Bron: refdag.nl


Protestantse Kerk in Ned.

Beroepen: te Apeldoorn (prot. wijkgem. i.w. De Maten), A. A. Wijlhuizen te Nuenen (herv.); te Giessendam/Neder-Hardinxveld (herv., wijk 3, Zuid), M. F. van Binnendijk te Capelle aan den IJssel (herv.); te Ochten (herv.), J. Tadema te Strijen (herv., wijkgem. 2).
Aangenomen: het beroep tot predikant met bijzondere opdracht (legerpredikant), P. van Duijvenboden te Apeldoorn (herv. wijkgem. b.a. Eben-Haëzerkerk); naar Hilversum (herv., wijkgem. Diependaal), G. A. Kansen te Vriezenveen
(herv., wijkgem. 5).
Bedankt: voor Tholen
(herv.), D. Breure te Bruchem-Kerkwijk/Delwijnen (herv.).


Geref. Kerken Vrijg.

Aangenomen: naar Den Ham (Ov.), D. de Jong te ’s-Gravenhage-Zuid/Rijswijk, die bedankte voor Uithuizermeeden i.c.m. Kantens.
Bedankt: voor Emmeloord,
J. H. F. Schaeffer te Wageningen.


Ned. Geref. Kerken

Beroepen: te Enschede (deeltijd), J. Dekker te Amstelveen.


Chr. Geref. Kerken

Beroepen: te Scheveningen, M. A. Kempeneers te Elburg.


Geref. Gemeenten

Beroepen: te Bodegraven, Drachten, Emmeloord, Katwijk aan Zee, Krabbendijke, Leiderdorp, Oosterland, Oostkapelle, Ouddorp, Rilland-Bath, Scherpenisse, Terneuzen, Terwolde-De Vecht en Vlaardingen, kand. B. Labee te Hendrik-Ido-Ambacht; te Meeuwen i.c.m. Sprang-Capelle en te Poederoijen, A. J. Gunst te Nieuwerkerk.
GGBeroepingswerk
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008, 22:04

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door GGBeroepingswerk »

Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:

1. Bodegraven
2. Boskoop
3. Drachten
4. Emmeloord
5. 's-Gravenzande
6. Groningen
7. Katwijk aan Zee
8. Krabbendijke
9. Leiderdorp
10. Nieuwdorp
11. Ooltgensplaat
12. Oosterland
13. Oostkapelle
14. Ouddorp
15. Oudemirdum
16. Poortugaal
17. Rilland-Bath
18. Rotterdam-Zuidwijk
19. Scherpenisse
20. Terneuzen
21. Terwolde-De Vecht
22. Vlaardingen
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Bert Mulder »

GGBeroepingswerk schreef:Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
GGBeroepingswerk
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jun 2008, 22:04

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door GGBeroepingswerk »

Bert Mulder schreef:
GGBeroepingswerk schreef:Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Elke keer als er weer een beroep bijkomt...
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door JALP »

Bert Mulder schreef:
GGBeroepingswerk schreef:Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Kan er ook een slotje op gebruikers??? :pan

Ennuh GGBeroepingswerk........ dan kan je volgens mij ook je vorige posting telkens aanpassen.... dit lijkt op vervuiling... misschien dat je de regels en gebruiksaanwijzing van dit forum eens kan lezen ..... :livre
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Anti-quoq »

JALP schreef:
Bert Mulder schreef:
GGBeroepingswerk schreef:Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Kan er ook een slotje op gebruikers??? :pan

Ennuh GGBeroepingswerk........ dan kan je volgens mij ook je vorige posting telkens aanpassen.... dit lijkt op vervuiling... misschien dat je de regels en gebruiksaanwijzing van dit forum eens kan lezen ..... :livre
Over vervuiling gesproken. Ik heb volgens mij wel gekkere dingen meegemaakt dan deze broeder nu doet
Laatst gewijzigd door Anti-quoq op 24 jun 2008, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Laten we het eenvoudig en feitelijk houden!
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door Bert Mulder »

GGBeroepingswerk schreef:
Bert Mulder schreef:
GGBeroepingswerk schreef:Huidige beroepen kand. B. Labee volgens preeklinks:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Elke keer als er weer een beroep bijkomt...
En tot welke baat? Of is het om de mens te eren? Zoiets van: kijk hoe populair hij is, dat hij zoveel beroepen krijgt....????

(de gemiddelde mens zou onderhand naast zijn schoenen lopen van trots)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Beroepingswerk, deel 6

Bericht door JALP »

Anti-quoq schreef:
JALP schreef:
Bert Mulder schreef:
Geachte GGB: Hoevaak ben je nog van plan deze post weer te posten? Je valt namelijk in herhaling....
Kan er ook een slotje op gebruikers??? :pan

Ennuh GGBeroepingswerk........ dan kan je volgens mij ook je vorige posting telkens aanpassen.... dit lijkt op vervuiling... misschien dat je de regels en gebruiksaanwijzing van dit forum eens kan lezen ..... :livre
Over vervuiling wil ik niets hoeren. Moet je eens kijken hoe dit topic vervuilt is door discussies en opmerkingen. Je weet toch ook wel dat honderden gergem'ers tien keer op een dag kijken welke beroepen kand. Labee heeft ontvangen.
Maar ik vind wel heel erg overdreven hoor om op deze manier te posten.... Ik weet het dit is allemaal onzin, dit is allemaal geleuter en dus off-topic, maar GGBeroepingswerk komt gisteren ineens binnenzeilen, begint alleen maar met posten en hoog van de toren te blazen alsof hij moderator is. Sorry, maar daar heb ik nix mee. Het staat overigens al een paar keer in dit topic welke beroepen kandidaat Labee heeft ontvangen.
Maar goed, dit is allemaal off-topic....
Gesloten