HHKtE schreef:nee dat kan niet want in ieder geval Oud Beyerland begeert Kand Labee niet!!!!
Hij is overal beroepen behalve in.....
HHKtE schreef:nee dat kan niet want in ieder geval Oud Beyerland begeert Kand Labee niet!!!!
Zeker deze week, want anders valt er geen touw maar aan vast te knopen!Jongere schreef:Sowieso alleen feitelijke informatie hier. Probeer - hoe moeilijk het ook is - alle beschouwingen te bewaren voor vanavond bij de koffie.
is er over dit beroep al iets naders bekend geworden??Klaas-Jan schreef:Beroepen te Picture Butte (GG, Canada): Ds. B.J. van Boven te De Valk-Wekerom
Bron: http://www.preeklinks.nl
Al die tweetallen dienen maar 1 doel: stemmingmakerij....Gijs83 schreef:Zeker deze week, want anders valt er geen touw maar aan vast te knopen!Jongere schreef:Sowieso alleen feitelijke informatie hier. Probeer - hoe moeilijk het ook is - alle beschouwingen te bewaren voor vanavond bij de koffie.
hou je mond danGijs83 schreef:Zeker deze week, want anders valt er geen touw maar aan vast te knopen!Jongere schreef:Sowieso alleen feitelijke informatie hier. Probeer - hoe moeilijk het ook is - alle beschouwingen te bewaren voor vanavond bij de koffie.
En waarom?Wilhelm schreef:HHKtE schreef:nee dat kan niet want in ieder geval Oud Beyerland begeert Kand Labee niet!!!!
Dat heeft daar niets mee te maken , ik kan heel goed begrijpen dat een grote gemeente er voor kiest om geen kandidaat te beroepen.
Menselijkerwijs zou het ook voor een kandidaat beter zijn om in een wat kleinere gemeente te beginnen.
Ervaring opdoen.BJD schreef:En waarom?Wilhelm schreef:HHKtE schreef:nee dat kan niet want in ieder geval Oud Beyerland begeert Kand Labee niet!!!!
Dat heeft daar niets mee te maken , ik kan heel goed begrijpen dat een grote gemeente er voor kiest om geen kandidaat te beroepen.
Menselijkerwijs zou het ook voor een kandidaat beter zijn om in een wat kleinere gemeente te beginnen.
Wilhelm schreef:Dat heeft daar niets mee te maken , ik kan heel goed begrijpen dat een grote gemeente er voor kiest om geen kandidaat te beroepen.
BJD schreef:[En waarom?
Slecht argument, in kleine gemeenten kunnen wel gigantische problemen zijn.Wilhelm schreef: Ervaring opdoen.
Er komt heel veel op predikanten af, zeker in deze tijd, en om dan zonder ervaring te beginnen in een grote gemeente is heel wat.
Maar laten we nu maar weer on-topic gaan , want anders worden de mods boos
Het kan ook zijn, dat hij nog maar weinig voorgegaan is in Oud-Beijerland, omdat die gemeente nog maar kort vacant is.Wilhelm schreef:HHKtE schreef:nee dat kan niet want in ieder geval Oud Beyerland begeert Kand Labee niet!!!!