NEDERLAND ZINGT

Plaats reactie
de Paus

NEDERLAND ZINGT

Bericht door de Paus »

Het is bijna weer zaterdagavond 7 uur.... tijd voor Nederland zingt op Nederland 2 door de Evangelische Omroep. Volgens mij kijken alle forummers hiernaar, want ik ben op het ogenblik de enige (en dus ook de enigste :) ) die online is... Wat vinden jullie ervan? Ik vind het altijd schitterende samenzang!
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Dit is een duidelijk positief punt dat op de TV te zien is. Maar verder??????
Jelle

Bericht door Jelle »

Vrijdagavond kunnen alle mannen samen zingen in de Nieuwe Kerk te Katwijk.
Zie onze agenda.

Ik ga er in elk geval heen en misschien nog wel meer forummers?
Voor hen die geen TV hebben en toch samenzang willen horen en meezingen kunnen dus hierheen.
Ik hou van zingen
:in
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Kun je dit programma ook via de computer beluisteren en bekijken?:!
Jelle

Bericht door Jelle »

Gerrie ik weet niet of je Nederland zingt via de computer kunt zien en beluisteren.Ik zou haast zeggen van niet want ik heb er nooi van gehoord.
Op de radio heb je dacht ik ook zangprogramma´s van de EO. maar wanneer en hoelaat kan ik je niet zeggen. Vaak zijn het programma´s waar mensen muziek aanvragen voor zieken, jaren geleden werd het via de FM zender uitgezonden en was het stereo te beluisteren maar tegenwoordig zit het op de middengolf zender en is het mono geluid wat minder mooi klinkt.
wpv

Bericht door wpv »

Ik heb ook geen TV, maar ga wel vrijdag naar Katwijk.

Jelle, doe jij(of moet ik u zeggen?) een naambordje op, dan weet ik wie ik wie je bent:D:)
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Origineel geplaatst door Jelle
Op de radio heb je dacht ik ook zangprogramma´s van de EO. maar wanneer en hoelaat kan ik je niet zeggen. Vaak zijn het programma´s waar mensen muziek aanvragen voor zieken, jaren geleden werd het via de FM zender uitgezonden en was het stereo te beluisteren maar tegenwoordig zit het op de middengolf zender en is het mono geluid wat minder mooi klinkt.
Er bestaat de muzikale fruitmand. Dit is met name voor ouderen en ik voel me nog veel te jong daar voor;).
Verder zijn er ook zangprogramma's op zaterdagavond.
Maar volgens mij moet een zangprogramma via de computer ook kunnen. Ik ga wel eens op zoek.:thu
Jelle

Bericht door Jelle »

Origineel geplaatst door wpv
Ik heb ook geen TV, maar ga wel vrijdag naar Katwijk.

Jelle, doe jij(of moet ik u zeggen?) een naambordje op, dan weet ik wie ik wie je bent:D:)
Je mag tegen mij wel jij zeggen hoor. Je moet maar kijken naar iemand die pas bij de kapper geweest is, dat ben ik dan.
Maar het lijkt me moeilijk om tussen zoveel mannen elkaar te ontdekken.
Ik begreep dat Billy niet kon, maar je weet maar nooit hoe we elkaar herkennen.

Voor elke man die van zingen houd kom ook naar Katwijk aan zee
tineke

Bericht door tineke »

ik vind het niet echt mooi eigenlijk.. ik vind er echt niks aan.. nee niks voor mij... en soms zingen er ook mensen waarvan ik denk dat kan ik beter:,:,:,:,:,
Loïs

Bericht door Loïs »

en soms zingen er ook mensen waarvan ik denk dat kan ik beter :,
:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Olli

Bericht door Olli »

Nederland zingt vind ik echt een schitterend programma!

Ik ben ook al verschillende keren in verschillende kerken bij opnames geweest!
Das ook echt gaaf hoor! Het klinkt nog veel mooier als dat het op TV wordt weer gegeven.

Ik vind het ook een heel goed programma omdat er een hoop randkerkelijke mensen naar kijken. Dus vind ik het een perfecte manier om Gods woord op deze manier in de huiskamer bij die mensen te krijgen.
De meditaties van ds. Van der Veer vind ik ook altijd erg eenvoudig en daarom erg goed omdat het dan voor een hoop mensen goed te begrijpen is.

[Aangepast op 21/7/03 door Olli]
Plaats reactie