God ervaren in je leven

jacob

Bericht door jacob »

Zelfonderzoek is nodig, maar een ander naar de hel sturen niet...

dat is m.i. hier niet gebeurd.
Pied

Bericht door Pied »

En bovendien klopt de uitleg van genoemde teksten niet.
Want Gods genade is dan wel voor een ieder die Hem aanneemt, maar niemand neemt Hem aan. Tenzij God Zelf het geloof schenkt. Hij doet dat aan degenen die Hij gepredestineerd heeft. Johannes 6:44, “Niemand kan tot Mij komen, tenzij dat de Vader, Die Mij gezonden heeft, hem trekke; en Ik zal hem opwekken ten uitersten dage.â€
Lecram

Bericht door Lecram »

Volgens mij kan de topic beter dicht. Gehakketak als het gaat om het ervaren van God in je leven is niet echt 'stichtelijk'
xgnoom

Bericht door xgnoom »

- Cry out to Him -

I'm desperate for You...
I'm lost, I'm lost, I'm lost without You...

How many of you are hungry for God?

(MWS)
Gaat heen en leert wat het betekent: Barmhartigheid wil Ik en geen offerande
Daphne

Bericht door Daphne »

:) mooi he Xgoom!!!

Doeg, Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
xgnoom

Bericht door xgnoom »

"Maar de situatie van nu is dus anders: wie één zijn met Christus Jezus, worden niet meer veroordeeld. Want er zijn twee machten in ons bestaan: de Geest en de zonde. Maar de Geest die ons leven brengt door onze eenheid met Christus Jezus, heeft ons bevrijd van de zonde, die ons de dood bracht. Wat de wet van Mozes niet kon, omdat ze machteloos stond door ons van God vervreemde bestaan, dat deed God. Hij heeft zijn Zoon in datzelfde zondige bestaan bestaan gestuurd als een offer voor de zonde, en daarmee de zonde juist binnen dit zondige bestaan zelf veroordeeld. Zo kunnen we nu volbrengen wat de wet van ons eist; want we leven niet meer volgens ons zondig 'ik', maar volgens de Geest van God."
Gaat heen en leert wat het betekent: Barmhartigheid wil Ik en geen offerande
Plaats reactie