Waar báál jij van???
- Wilma van den Berg
Re: Waar báál jij van???
Post wat voor 15.00 uur (vrijdag) verstuurd is nu nog niet bij mijn vriendin is! En dat terwijl het gewoon in Zuid-Holland is. En ze MOET het eigenlijk voor morgen hebben. Gigantisch balen! Nu maar op een andere manier 'doorgeven'.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat ik mij ziek heb moeten melden voor vandaag
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Mister schreef:Ahh, dan ben ik het niet...Kislev schreef:Dat ik op iemands boeken op marktplaats bied, 2 x een mail naar diegene stuur en ik geen enkele reactie krijg. Waarom zet je je spullen dan op marktplaats???????
Is nog iemand die een statenbijbel en een electronisch orgel aanbiedt ook!
en ik ook niet

maarre...misschien is de adverteerder op vakantie

We zullen Gijs eens aan de tand voelen.Wilma van den Berg schreef:Post wat voor 15.00 uur (vrijdag) verstuurd is nu nog niet bij mijn vriendin is! En dat terwijl het gewoon in Zuid-Holland is. En ze MOET het eigenlijk voor morgen hebben. Gigantisch balen! Nu maar op een andere manier 'doorgeven'.

- Wilma van den Berg
Inderdaad. Dit moet niet mogen! Alles staat er correct op, dus daar ligt het in elk geval niet aan oid. Maar...'t is gelukkig, via een mega-omweg, toch goed gekomen en 'k heb haar ook even fijn gesproken. Zelfs een afspraak gemaakt voor een dagje! Super!Tiberius schreef:We zullen Gijs eens aan de tand voelen.Wilma van den Berg schreef:Post wat voor 15.00 uur (vrijdag) verstuurd is nu nog niet bij mijn vriendin is! En dat terwijl het gewoon in Zuid-Holland is. En ze MOET het eigenlijk voor morgen hebben. Gigantisch balen! Nu maar op een andere manier 'doorgeven'.
Alle nadeel hep z'n voordeel!Wilma van den Berg schreef:Inderdaad. Dit moet niet mogen! Alles staat er correct op, dus daar ligt het in elk geval niet aan oid. Maar...'t is gelukkig, via een mega-omweg, toch goed gekomen en 'k heb haar ook even fijn gesproken. Zelfs een afspraak gemaakt voor een dagje! Super!Tiberius schreef:We zullen Gijs eens aan de tand voelen.Wilma van den Berg schreef:Post wat voor 15.00 uur (vrijdag) verstuurd is nu nog niet bij mijn vriendin is! En dat terwijl het gewoon in Zuid-Holland is. En ze MOET het eigenlijk voor morgen hebben. Gigantisch balen! Nu maar op een andere manier 'doorgeven'.

Van alle drukte hierop school, en van dingen die ik nog moet doen...........ik raak helemaal gestresst!!!!!
Kmoet nog zooo veel leren..
MOrgen een toets
Vrijdag 2 toetsen: Van Maatschappijleer telt mee voor examen..
En Biologie

MOrgen een toets
En Biologie

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ach, toetsen, toetsen...judith schreef:Van alle drukte hierop school, en van dingen die ik nog moet doen...........ik raak helemaal gestresst!!!!!![]()
![]()
MOrgen een toets
En Biologie

wel een beetje flexibel zijn hè?
~~Soli Deo Gloria~~
ik baal echt nergens van......
da's balenLassie schreef:ik baal echt nergens van......

~~Soli Deo Gloria~~
van m'n ouders....

....en ook met hun zwakheid en gebreken geduld hebbe....Lassie schreef:van m'n ouders....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~~Soli Deo Gloria~~
uhm.... wil je het echt weten?Hendrikus schreef:....en ook met hun zwakheid en gebreken geduld hebbe....Lassie schreef:van m'n ouders....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Wilma van den Berg
Lassie, we denken aan je. Sterkte in alle omstandigheden. Probeer te beseffen dat we allemaal mensen zijn (ook al is dat soms echt niet eenvoudig en snap je niets van een ander)Lassie schreef:uhm.... wil je het echt weten?Hendrikus schreef:....en ook met hun zwakheid en gebreken geduld hebbe....Lassie schreef:van m'n ouders....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sterkteLassie schreef:van m'n ouders....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeer het goede wat er wel nog is te zien!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....