Voorlopig einde RDNet

ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoewel er misschien best waarheden in het artikel zitten, vind ik de toonzetting allerminst positief en hiermee kwalificeert Trouw zichzelf.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik vind het een walchelijk negatief artikel in Trouw. Zoiets verwacht ik van het AD of de Telegraaf, maar niet van een 'christelijke' krant als Trouw. Van enig respect is geen sprake.
Trouw is geen christelijke krant. Tenminste niet expliciet.
Ze hebben wel voeling met het christelijk volksdeel, meer dan seculiere kranten.
The roots van Trouw liggen wel in het 'christelijke wereldje'.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik vind het een walchelijk negatief artikel in Trouw. Zoiets verwacht ik van het AD of de Telegraaf, maar niet van een 'christelijke' krant als Trouw. Van enig respect is geen sprake.
Trouw is geen christelijke krant. Tenminste niet expliciet.
Ze hebben wel voeling met het christelijk volksdeel, meer dan seculiere kranten.
The roots van Trouw liggen wel in het 'christelijke wereldje'.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Trouw heeft voor geen meter voeling meer met het christelijke volksdeel, ook het geplaatse stuk spreekt daarvan. Ja voeling met het zich liberaal noemend christendom dat hebben ze maar dat zijn voor mij geen christenen.

[Aangepast op 9/5/03 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

Weer nieuws over RDNet in het Reformatorisch Dagblad.

Maar RDNet zal als begrip wel verdwijnen. Alleen het whitelist-principe en de gefilterde toegang blijven.
limosa

Bericht door limosa »

Mmmm, dit berichtje zat in de RD-mail. Zo te lezen zijn te toch wel van plan een echte provider te blijven.

Geachte abonnee,

RDNet heeft belangrijk nieuws!

De raad van bestuur van de Erdee Holding heeft overeenstemming bereikt met de initiatiefgroep onder leiding van het VGS betreffende de overname van de RDNet-activiteiten.

De initiatiefgroep richt een stichting op die RDNet nog dit jaar (zo mogelijk op 1 oktober) overneemt. Alle diensten die RDNet nu aanbiedt, zullen ook door deze stichting aangeboden gaan worden.

De raad van bestuur is van mening dat de continuïteit van de RDNet-dienstverlening het beste gewaarborgd is in een stichting die vanuit de eigen gezindte wordt opgericht.

Met het bereiken van deze overeenstemming is een einde gekomen aan de onzekerheid die begin mei is ontstaan. Bij RDNet kunnen weer jaarabonnementen afgesloten worden. U als abonnee zult van de overname nagenoeg niets merken. De huidige diensten, zoals e-mail, internettoegang en homepageruimte blijven bestaan.
Over de verkoop van adsl-abonnementen volgt in de maand augustus meer bericht.

We houden u van de verdere ontwikkelingen op de hoogte!

Met vriendelijke groet,
RDNet

B. J. Peters
Manager
Plaats reactie