Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Re: Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Doe mij maar broodje kapsalon 

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
het is wat anders geworden......Rens schreef:je brengt me op een idee!!! straks eens naar de super rijden....effe snuffelen wat ze in voorraad hebben......Lassie schreef:rijst,kerrie,kip,noten,knoflook........
morgen eten we RIJST etc...
nu P.koeken.
- Wilma van den Berg
Misschien een beetje dom van mij, maar....wat moet ik eronder verstaan? Broodje kasteel....MarthaMartha schreef:mjammie!helma schreef:broodje kasteel

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
(Mods/admins: wat doet dat RE: in de titel van dit topic?)
mathilde schreef:(Mods/admins: wat doet dat RE: in de titel van dit topic?)

- MarthaMartha
De man van Helma werkt op een kasteel, na een luxe lunch blijft er wel eens e.e.a. over, dat gaat dan mee naar huis: broodje kasteel.......... en die zijn héérlijk!Wilma van den Berg schreef:Misschien een beetje dom van mij, maar....wat moet ik eronder verstaan? Broodje kasteel....MarthaMartha schreef:mjammie!helma schreef:broodje kasteel
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het werd hier een kipschnitzel, gebakken aardappeltjes en boontjes
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- madelief1983
Mijn lunch was een verse tonijnsalade op een sneetje brood, bekertje melk er bij en als toetje.......koffie!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
he goed idee, ik zal ook s koffie gaan zettenfluitje schreef:Mijn lunch was een verse tonijnsalade op een sneetje brood, bekertje melk er bij en als toetje.......koffie!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ik zit aan een maaltijdsalade met zalm. En vanavond aspergerolletjes uit de oven en soep. Vanavond krijgen we bezoek en dan zal er nog vers fruit en slagroom opgediend worden en als hapjes heb ik lekkere kipkluifjes gekocht!
Tja, wat kost het toch veel moeite om aan te komen
Tja, wat kost het toch veel moeite om aan te komen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk dat wij vanavond gemakkelijk eten. Komen wat vrienden van de jongens om voetbal te kijken.
mijn lunch was een stuk stokbrood met daarop basilicum-spread , blaadjes sla, seranoham, schijfje rode ui, 2 olijven aan plakjes gesneden, schijf tomaat en wat pijnboompitten (helaas was de zongedroogde tomaat op...)
ivm het fryske requiem en het daaraanverbonden vrijwilligersgedoe, zal ik voor ik op pad ga 2 heerlijke salami-pizza's verorberen..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
sirius cereals met een beker yomild aardbei.