Mamma(aritha) Komt niet meer op RF!!
Wat moet ik nu??
Zou ik haar er nog op kunnen krijgen

Ik vind het zoooo jammer!

zal ik je helpen meidjudith schreef:HELLUP...
Wat moet ik nu??
Zou ik haar er nog op kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
Kzouuu niet weten hoe!monique schreef:zal ik je helpen meidjudith schreef:HELLUP...
Wat moet ik nu??
Zou ik haar er nog op kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
jka hihi das een goeieHenriekeK schreef:Echt???
jammer![]()
, kunnen we niet een of andere actie op touw zetten???
Zo dat is al de derde steek onder water vandaag! Stap morgen eens met je andere been uit bed joh!Afgewezen schreef:Voor sommige is RF bijna een religie, geloof ik...
Ik had haar al geadviseerd wat zuiniger te zijn met azijn.vlinder schreef:Zo dat is al de derde steek onder water vandaag! Stap morgen eens met je andere been uit bed joh!Afgewezen schreef:Voor sommige is RF bijna een religie, geloof ik...
ben benieuwd hoe het andere been bevaltvlinder schreef:Zo dat is al de derde steek onder water vandaag! Stap morgen eens met je andere been uit bed joh!Afgewezen schreef:Voor sommige is RF bijna een religie, geloof ik...
Haha, jij gaat echt niet weg hoor!vlinder schreef:Hmm Aritha, hoe doe je dat? ik ben het namelijk ook van plan, maar het trekt ook weer zo!
Dan ken je mij niet goed genoeg!judith schreef:Haha, jij gaat echt niet weg hoor!vlinder schreef:Hmm Aritha, hoe doe je dat? ik ben het namelijk ook van plan, maar het trekt ook weer zo!
mm als 1 schaap over de dam is volgen er meer zo te zien mensjes blijf toch gezellig minder dan maar ga er toch niet vanafvlinder schreef:Dan ken je mij niet goed genoeg!judith schreef:Haha, jij gaat echt niet weg hoor!vlinder schreef:Hmm Aritha, hoe doe je dat? ik ben het namelijk ook van plan, maar het trekt ook weer zo!