Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Re: Wat staat er op het menu vandaag? [2]
Overigens vind ik dit een van de meest onzinnige topics die er bestaan!

eet een lekker zoet appeltje vandaag.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Komt helemaal goed, maar ik vind dit echt een topic reforum onwaardig.henriët schreef:eet een lekker zoet appeltje vandaag.....
En daar hoef je heus geen hyperintellectueel voor te zijn of zoiets...

tja, gelukkig leven we in een democratie, waarin ieder mag vinden wat hij/ zij wilAfgewezen schreef:Komt helemaal goed, maar ik vind dit echt een topic reforum onwaardig.henriët schreef:eet een lekker zoet appeltje vandaag.....
En daar hoef je heus geen hyperintellectueel voor te zijn of zoiets...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tja, dat kun je natuurlijk altijd zeggen. Maar of dát de bedoeling van een democratie is...henriët schreef:tja, gelukkig leven we in een democratie, waarin ieder mag vinden wat hij/ zij wilAfgewezen schreef:Komt helemaal goed, maar ik vind dit echt een topic reforum onwaardig.henriët schreef:eet een lekker zoet appeltje vandaag.....
En daar hoef je heus geen hyperintellectueel voor te zijn of zoiets...![]()

Gelukkig heerst op dit forum geen democratie, maar een moderator-dictatuurAfgewezen schreef:Tja, dat kun je natuurlijk altijd zeggen. Maar of dát de bedoeling van een democratie is...

Dat neemt niet weg dat deze er toch wel een is van een héél laag allooi...memento schreef:Gelukkig heerst op dit forum geen democratie, maar een moderator-dictatuurAfgewezen schreef:Tja, dat kun je natuurlijk altijd zeggen. Maar of dát de bedoeling van een democratie is..., die hebben besloten een beperkt aantal "onzin-topics" toe te staan....
Ik weet een betere tactiek: de onzintopics (of die jij zo noemt) gewoon overslaan, dan heb je er ook geen last van.Afgewezen schreef:Dat neemt niet weg dat deze er toch wel een is van een héél laag allooi...memento schreef:Gelukkig heerst op dit forum geen democratie, maar een moderator-dictatuurAfgewezen schreef:Tja, dat kun je natuurlijk altijd zeggen. Maar of dát de bedoeling van een democratie is..., die hebben besloten een beperkt aantal "onzin-topics" toe te staan....
Waarom ik dat nu niet doe dan? Omdat ik al drie keer Afgewezen in een onzin-topic had zien posten. Dan gaat er bij mij een belletje rinkelen.

Ik post ook wel eens in een onzintopic.
En natuurlijk kan ik alles wat mij niet 'aanstaat' overslaan.
Maar ik voel me ook nog wel een beetje betrokken bij héél RF.
En ik vraag me af of we dit soort prietpraattopics wel moeten willen.
Maar nu de moderators zo in het geweer komen, zal het toch wel een belangrijke topic zijn.
Tja, je kunt je vergissen.
En natuurlijk kan ik alles wat mij niet 'aanstaat' overslaan.
Maar ik voel me ook nog wel een beetje betrokken bij héél RF.
En ik vraag me af of we dit soort prietpraattopics wel moeten willen.
Maar nu de moderators zo in het geweer komen, zal het toch wel een belangrijke topic zijn.
Tja, je kunt je vergissen.

een broodje aap
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wij gaan vanavond bbq-en, heerlijk met een pan tomatensoep.. hmmm...
Wij ook, maar zonder soepLassie schreef:wij gaan vanavond bbq-en, heerlijk met een pan tomatensoep.. hmmm...

En wij zonder BBQ....
(grapje we eten pizzaaaaaaaaa)

(grapje we eten pizzaaaaaaaaa)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Mwah.......... soms krijg ik zomaar een goed idee als ik niet weet wat ik eten zal...........Afgewezen schreef:Dat neemt niet weg dat deze er toch wel een is van een héél laag allooi...memento schreef:Gelukkig heerst op dit forum geen democratie, maar een moderator-dictatuurAfgewezen schreef:Tja, dat kun je natuurlijk altijd zeggen. Maar of dát de bedoeling van een democratie is..., die hebben besloten een beperkt aantal "onzin-topics" toe te staan....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!