Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
't Is me niet gelukt
Hebben jullie een fijne avond gehad?

Dat is jammer! Het was gezellig en erg leuk (of interessantErasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?

Ik hoop dat Judith gauw thuiskomt.

Ja Erasmiaan, ik had jou wel eens willen ontmoetenJongere schreef:Dat is jammer! Het was gezellig en erg leuk (of interessantErasmiaan schreef:'t Is me niet geluktHebben jullie een fijne avond gehad?
) om iedereen eens live te zien. Verandert sommige beelden die ik van mensen had wel een beetje.

Ze is nu thuis!!!aritha schreef:Ik hoop dat Judith gauw thuiskomt.
jvdg, ik heb je afgemeld, en gezegd dat je een geldige reden hadjvdg schreef:'t Had z'n redenen, vraag henriet.JolandaOudshoorn schreef:We hebben jvdg gemist......

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Ik koner eigenlijk ook maar te kort zijn. Ik heb lang niet iedereen gesproken, die ik had willen spreken. Maar dat komt wel bij de volgende meeting. (wanneer is die?)
Ik koner eigenlijk ook maar te kort zijn. Ik heb lang niet iedereen gesproken, die ik had willen spreken. Maar dat komt wel bij de volgende meeting. (wanneer is die?)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik stel voor een strandbbq!!!!
augustus 2008, alhoewel het dan vakantietijd is,
ik heb eigenlijk het volgende voorstel:
de week na 5 september, een strandbbq, bij mooi weer,
( dan vier ik mn verjaardag met jullie!!!)
augustus 2008, alhoewel het dan vakantietijd is,
ik heb eigenlijk het volgende voorstel:
de week na 5 september, een strandbbq, bij mooi weer,
( dan vier ik mn verjaardag met jullie!!!)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jo, heel fijn dat je er wel kon zijn!!!JolandaOudshoorn schreef:Daarom neemt niet het niet weg dat we jvdg gemist hebben!
Hopelijk heb je t niet moeten bekopen?!
klinkt goed henriet, die strand bbq. als ik hem nu vast in mn agenda zet, kan ik vast 

the only thing is following that Light
Pfoeh Henriet, je bent wel heel enthousiast
nog even en we doen t elke week
(*correctie... doen JULLIE t elke week!)

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Leuk idee Henriet!
Doen we! De datum wordt: ....................... (Niet twee september...dan ben ik jarig
)
Doen we! De datum wordt: ....................... (Niet twee september...dan ben ik jarig

My one and only goal;
His image in my soul.
Kijk, dat zijn nog eens ideeën. Ik benoem je bij deze tot regelaar!henriët schreef:ik stel voor een strandbbq!!!!
Tussen de hambugers door een frissen duik..

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Kijk, dat zijn nog eens ideeën. Ik benoem je bij deze tot regelaar!henriët schreef:ik stel voor een strandbbq!!!!
Tussen de hambugers door een frissen duik..
YEAAAAAAH
My one and only goal;
His image in my soul.
- MarthaMartha
Neemt niet weg dat we hem gemist hebben, ik was zóóóó nieuwsgierig naar h'm!henriët schreef:jvdg, ik heb je afgemeld, en gezegd dat je een geldige reden hadjvdg schreef:'t Had z'n redenen, vraag henriet.JolandaOudshoorn schreef:We hebben jvdg gemist......

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!