Zonder 'koude' oorlog.
En wie bijt de spits af?

Jvdg wat hebben we gemist? Ben je gereincarneerd?jvdg schreef: Als er al wat mag wezen is dat niet mijn getuigenis, maar Zijn Werk in een dode zondaar.
Ik vind dit niet grappig.Daphne schreef:Jvdg wat hebben we gemist? Ben je gereincarneerd?jvdg schreef: Als er al wat mag wezen is dat niet mijn getuigenis, maar Zijn Werk in een dode zondaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, dat getuigen doen we te pas op plaatsen, gelegenheden en mensen waar God ons gesteld heeft.Marco schreef:Getuigen doe je namelijk niet op een relatief anoniem en beschermd onder-ons forum. Dat doe ik liever daar waar ik op mijn geloof en als kind van God aangesproken kan worden, en waar ik kan vertellen wij Hij is aan hen die Hem niet kennen. Want ik denk dat God liever heeft dat we daar getuigen.
Ook dit gedeelte is al een getuigenis! Overigens ben ik het helemaal met je eens en voel er persoonlijk ook niets voor om dit hier te vertellen. Overigens, soms heb ik die neiging wel en laat het dan ook zeker in bepaalde dingen merken. Maar in dit topic zul je het niet vinden. Niet ons de eer en glorie, maar Hij.Marco schreef: Daar houd ik het bij - voor hier en voor nu. Getuigen doe je namelijk niet op een relatief anoniem en beschermd onder-ons forum. Dat doe ik liever daar waar ik op mijn geloof en als kind van God aangesproken kan worden, en waar ik kan vertellen wij Hij is aan hen die Hem niet kennen. Want ik denk dat God liever heeft dat we daar getuigen.
Met je eens hoor Lassie.Lassie schreef:Heel mooi dit topic. Maar laten we niet vergeten dat het deze getuigenissen persoonlijk zijn en dat we niet moeten gaan denken dat we eerst heel slecht of eerst heel goed moeten/kunnen zijn om bij Hem te mogen horen.
Ik krijg altijd een rare smaak van als je hoort van al die getuigenissen waarin iemand verslaafd is geweest etc...Daar zeggen we allemaal van: och, aaah oooh... dat is mooi en fijn dat hij/zij toch (weer) geloofd. Ik denk niet dat zoiets echt de bedoeling is wat God van ons vraagt.