we stoppen hem dan gewoon zelf in de kofferbakhelma schreef:Channa schreef:Leuke vader ben jijGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.![]()

we stoppen hem dan gewoon zelf in de kofferbakhelma schreef:Channa schreef:Leuke vader ben jijGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.![]()
Zijn vrouw ziet hem aankomen.JolandaOudshoorn schreef:we stoppen hem dan gewoon zelf in de kofferbakhelma schreef:Channa schreef:Leuke vader ben jij![]()
En dat zoontje mag dan wel met mij mee naar huis
ik heb nog een boekje voor z'n vrouw: de man een onbegrepen wezenTiberius schreef: Zijn vrouw ziet hem aankomen.
NEEDaphne schreef:Zijn ze niet wijs genoeg om zelf n tijd te bepalen?
whoooeeps!! Ichtus wel hooraritha schreef:NEEDaphne schreef:Zijn ze niet wijs genoeg om zelf n tijd te bepalen?
Vast.Daphne schreef:whoooeeps!! Ichtus wel hooraritha schreef:NEEDaphne schreef:Zijn ze niet wijs genoeg om zelf n tijd te bepalen?
moet je nog heeeeel snel zijn...tukkertje schreef:Mag ik ook komen?????
Die verwachtten ze de vorige meeting ook al, toen wast-ie dr ook niet. Hij was net wel op t forum. Is wel beetje een boef volgens mijJolandaOudshoorn schreef:We hebben jvdg gemist......
't Had z'n redenen, vraag henriet.JolandaOudshoorn schreef:We hebben jvdg gemist......