de anwb is geweldig met dit soort dingen!Erasmiaan schreef:Ik kom nog steeds hééél misschien (als ik mijn band op tijd verwisseld heb; komt op de meest ongelegen momenten, zo'n lekke band).
Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
- MarthaMartha
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
in dat geval mag je niet komenGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.

- MarthaMartha
Als ie lastig wordt mag je 'm aan mij gevenhelma schreef:in dat geval mag je niet komenGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.
(vanwege mij rustgevende invloed

MarthaMartha schreef:Als ie lastig wordt mag je 'm aan mij gevenhelma schreef:in dat geval mag je niet komenGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.
(vanwege mij rustgevende invloed)
als het je teveel wordt gian kun je altijd zelf nog in je kofferbak gaan zitten

- MarthaMartha
helma schreef:MarthaMartha schreef:Als ie lastig wordt mag je 'm aan mij gevenhelma schreef:
in dat geval mag je niet komen
(vanwege mij rustgevende invloed)
als het je teveel wordt gian kun je altijd zelf nog in je kofferbak gaan zitten

De appel valt tenslotte niet ver van de boom.helma schreef:als het je teveel wordt gian kun je altijd zelf nog in je kofferbak gaan zitten
gian, zal ik kleurpotloodjes ed meenemen
of anders neem ik mn dochtertje ook wel mee:)
of anders neem ik mn dochtertje ook wel mee:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
he de meeting is toch al geweest? Ik heb met Tib en vlinder en nog wat mensen hier gepraat en geschaakt, ergens achter glas in een winkelcentrum.... of heb ik gedroomd 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:he de meeting is toch al geweest? Ik heb met Tib en vlinder en nog wat mensen hier gepraat en geschaakt, ergens achter glas in een winkelcentrum.... of heb ik gedroomd

Je vergeet de gitaarmuziek nog.JolandaOudshoorn schreef:he de meeting is toch al geweest? Ik heb met Tib en vlinder en nog wat mensen hier gepraat en geschaakt, ergens achter glas in een winkelcentrum.... of heb ik gedroomd

- JolandaOudshoorn
die durf ik niet mee mee te nemen. heb gisteren maar eens gespeeld.Tiberius schreef:Je vergeet de gitaarmuziek nog.JolandaOudshoorn schreef:he de meeting is toch al geweest? Ik heb met Tib en vlinder en nog wat mensen hier gepraat en geschaakt, ergens achter glas in een winkelcentrum.... of heb ik gedroomd
Ik weet, mijn Verlosser leeft
het beheerst je...JolandaOudshoorn schreef:he de meeting is toch al geweest? Ik heb met Tib en vlinder en nog wat mensen hier gepraat en geschaakt, ergens achter glas in een winkelcentrum.... of heb ik gedroomd

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Leuke vader ben jijGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Channa schreef:Leuke vader ben jijGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.

Tja. En zo iemand ga je vanavond nog ontmoeten ook.Channa schreef:Leuke vader ben jijGian schreef:Ik kom mits mijn zoontje van 3 mee mag. Als hij lastig wordt stop ik m weer in de kofferbak.