Marnix, je spreekt weer over dingen waar je (helemaal) geen verstand van hebt....Marnix schreef:Je bent toch met z'n tweeen? of is de vrouw de enige die een luier kan/mag kan verschonen en haar kind mag troosten?JolandaOudshoorn schreef:Tja, maar de baby wacht echt niet met hiulen als zij een vieze luier heeft. En als je zoon gevallen is zeg je ook niet: wacht ff een kwartiertje met huilen, totdat ik klaar ben met mijn stille tijd...Marnix schreef:Ik weet niet hoor, het moet best te combineren zijn. En dat hoor ik ook van genoeg mensen. Hetzelfde zie je met sporten enzo... mensen die zeggen: Nu ik een gezin heb heb ik geen tijd meer voor hobbies. Terwijl ik mensen ken die dat prima weten te combineren. Je moet daar ook wel een beetje creatief in zijn, samen... Je hebt die kinderen met z'n tweeen dus je kan best allebei afspreken een avond voor hobbies in te plannen... en tijd voor stiilte, bezinnig etc inplannen kan ook.
Ik geloof dus niet dat je je niet meer aan die hectiek kan onttrekken als je een gezinnetje hebt. Genoeg ouders maken me duidelijk dat het best wel te combineren is.
Maar ach, ik probeer je nu iets uit te leggen wat niet uit te leggen valt. Alsof je een blindgeborene moet uitleggen wat de kleur rood is. Ik schaar me achter Hendrikus en zeg: wait and see. (eens worden alle jonkies groot)
Je hoeft me wat dit betreft niets uit te leggen... ik weet het niet uit eigen ervaring maar wel van anderen... die me wel hebben duidelijk gemaakt dat als je samen goede afspraken maakt, dat prima kan. Dus opmerkingen als "je komt er vanzelf achter, wait and see" vind ik wat vreemd.... daarmee geef je eigenlijk aan dat die mensen die aangeven dat het wel kan, tegen me hebben gelogen
En anders moet je mij eens vertellen hoe jij een baby de borst geven zou...