Wat doen we vandaag? [2]

Marnix

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Marnix »

Daphne, waarom word je daar naar van? Ik ben blij dat ik weer gewoon kan zitten, beetje sporten etc :)
Kislev schreef:kHeb wat gemist waarschijnlijk. Wat is overkomen Marnix?
Zie topic Ziek zijn / beter worden (De Ziekenboeg) ;)

Vlinder, dat was een typefout :)

Aritha, zwemmen mag gewoon. 6-8 weken is wel wat lang, maar goed, ik word er nauwelijks door beperkt. Het enige vervelende is dat ik 2x per dag moet spoelen... douchekop er ff goed op houden zeg maar. Heb er verder niet veel last van tenzij ik hard ga rennen ofzo, dan voel ik het nog wel :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

- Vanmorge gewerkt
- Vanmiddag naar zendingsmiddag geweest waar Ds. Jongejan, Ds. Zweistra en Kand. Blankers hebben gesproken.
- Vanavond, niet veel. Alleen nog voor morgeochtend voorbereiden. Als ik de psalmen nog krijg.
Lassie

Bericht door Lassie »

gisteren heerlijk gezwommen
vandaag eerst heerlijk buiten ontbeten (een ontbijt van heb ik jouw daar, wowhie heerlijk) toen op de fiets gestapt naar Orvelte en lekker een stuk gefietst, veel gekletst en gezongen op de fiets, vanavond bij zwager en kids gegeten en heerlijk op de trampoline gesprongen.... :jongle
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

sweelinck 25 schreef:Alleen nog voor morgeochtend voorbereiden. Als ik de psalmen nog krijg.
Ach joh, is dat nog steeds zo'n drama bij jullie?
Nou, sterkte!
~~Soli Deo Gloria~~
helma

Bericht door helma »

vanmorgen consultatiebureau met dochter; voor t laast!!
weer een periode afsluiten

vanmiddag met Katja naar utrecht voor Wahjong aanvraag

tussendoor de was/opruimen/en van alles wat een deugdelijke huisvrouw betaamt
sweelinck 25

Hendrikus schreef:
sweelinck 25 schreef:Alleen nog voor morgeochtend voorbereiden. Als ik de psalmen nog krijg.
Ach joh, is dat nog steeds zo'n drama bij jullie?
Nou, sterkte!
Bedankt hor Hendrikus. mar een zaterdag viel het mee, ik kreeg ze om ong. 19:00. dat waren ze dus voor
`s morgens. Voor `s middags hebben ze ze weer niet kunnne krijgen. Maar ik hoefde toen niet. Dus ik heb me wel voor kunnen bereiden. Al wilde dat niet zo, en toch is het gistermorge goed gekomen.
mathilde

Bericht door mathilde »

Ik kan nog steeds niet naar school fietsen, dus blijf nog maar een dagje thuis (Kan ook met de bus, maar dan moet ik vanaf het station nog een halfuur lopen, en dat is helemaal geen optie. M'n moeder moest vanochtend weg, dus ik kon ook niet gebracht worden :banni )
Ik ga maar ijverig nog een boekverslag maken, een verslag schrijven van een PO en franse woordjes leren. :bobo
Misschien kan ik vanmiddag de krant wel weer bezorgen!
Vanavond nog een poos lezen :livre en dan heerlijk vroeg naar bed :zzz
albion

Bericht door albion »

mathilde schreef:Ik kan nog steeds niet naar school fietsen, dus blijf nog maar een dagje thuis (Kan ook met de bus, maar dan moet ik vanaf het station nog een halfuur lopen, en dat is helemaal geen optie. M'n moeder moest vanochtend weg, dus ik kon ook niet gebracht worden :banni )
Ik ga maar ijverig nog een boekverslag maken, een verslag schrijven van een PO en franse woordjes leren. :bobo
vlgs mij rijden er geen bussen (of alleen in zeeland niet?)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder

Bericht door vlinder »

albion schreef:
mathilde schreef:Ik kan nog steeds niet naar school fietsen, dus blijf nog maar een dagje thuis (Kan ook met de bus, maar dan moet ik vanaf het station nog een halfuur lopen, en dat is helemaal geen optie. M'n moeder moest vanochtend weg, dus ik kon ook niet gebracht worden :banni )
vlgs mij rijden er geen bussen (of alleen in zeeland niet?)
Klopt. Ik zou vandaag de auto hebben, maar memento heeft hem mee genomen omdat de bussen staken!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Marnix

Bericht door Marnix »

Hm ja, ik moest verplicht fietsen naar het station... dat ging nog niet zo lekker... maar ja.

Vandaag aan het werk, vanavond ga ik denk ik klaverjassen... zegt mijn intuitie.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

werken........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen op het postkantoor(dit keer weer 3: AH, Gamma en Karwei(die gaat blijkbaar toch weer met de post mee). Dus dat was gelijk hard aan de slag vanmorgen. Vervolgens mijn maandagmiddagwijk gedaan(+1 wijkje extra) in theetje zonnetje. Nu ff computeren en straks nog orgelles.
henriët

Bericht door henriët »

sweelinck 25 schreef:- Vanmorge gewerkt
- Vanmiddag naar zendingsmiddag geweest waar Ds. Jongejan, Ds. Zweistra en Kand. Blankers hebben gesproken.
- Vanavond, niet veel. Alleen nog voor morgeochtend voorbereiden. Als ik de psalmen nog krijg.
Hoe was de zendingsmiddag?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
sweelinck 25

henriët schreef:
sweelinck 25 schreef:- Vanmorge gewerkt
Hoe was de zendingsmiddag?
Was een mooie middag.

Ds. Jongejan sprak over Hand. 9:1-19
Ds. Zweistra sprak over 1 Tim. 1:15, was jammergenoeg best moeilijk te verstaan, door de akoestiek in de kerk.
Kand. Blankers sprak over Psalm 87

Persoonlijk vond ik de meditatie van Kand. Blankers het meest indrukwekkend, omt zo te zeggen. Vooral dat 4e vers:
4 Ik zal Rahab en Babel vermelden onder degenen die Mij kennen; zie, de Filistijn en de Tyriër, met den Moor, deze is aldaar geboren.

Rahab dat is Egypte. Dat tegen het volk Israël inwerkte, de 10 plagen niet eens genoeg vond om zich te onderwerpen. Zulke mensen, en Babel. Alles tegen de Heere in. Zulke mensen zullen vermeld worden onder degenen die Mij kennen. Dat is niet te begrijpen.
Lassie

Bericht door Lassie »

werken van 9-12 daarna duik ik m'n bed in en dan zien we wel weer verder.
Gesloten