Absoluut. Overigens wordt "de Hobbit" ook verfilmd he. Ben benieuwd hoe dat is. De boeken blijven toch mooier.... en ze blijven boeienRens schreef:Begonnen in "De Hobbit" van Tolkien......je blijft de boeken van Tolkien steeds weer opnieuw lezen...

Absoluut. Overigens wordt "de Hobbit" ook verfilmd he. Ben benieuwd hoe dat is. De boeken blijven toch mooier.... en ze blijven boeienRens schreef:Begonnen in "De Hobbit" van Tolkien......je blijft de boeken van Tolkien steeds weer opnieuw lezen...
Welkom!Teun schreef:'Bedreigd' en 'Verdwenen' van Ward Tanneberg.
Allebei net uit, wel erg sterk, maar toch meeslepend, gelezen tot in de late uurtjes.
Jongere schreef:Welkom!Teun schreef:'Bedreigd' en 'Verdwenen' van Ward Tanneberg.
Allebei net uit, wel erg sterk, maar toch meeslepend, gelezen tot in de late uurtjes.
Hoe is'tie?aritha schreef:Het heilige streven. Jerry Bridges
Gian schreef:Hoe is'tie?aritha schreef:Het heilige streven. Jerry Bridges
Tegenwoordig heet dit boekje 'Verlangen naar heiliging'
Staat nog op mn verlanglijstje.
Die tweede is erg mooi!sweelinck 25 schreef:vandaag in 2 nieuwe boeken begonnen. Eéntje waar ik bij me oma in bezig ben, en eentje voor op school/stage in de pauze
- Uit het zielleleveven van Ds. F. Mallen
- Verklaring van de Heilige Oorlog van Bunyan door Ds. R. van Kooten
fijne cadeaus!!Jongere schreef:Ben ze nog niet allemaal aan het lezen, maar heb wel weer een aardige aanwinst voor op de boekenkast. (Ja, daar is een ander topic voor ja) Eigenlijk zouden we de 'verhalfjaardag' moeten invieren.. Blijft heerlijk om cadeau's te krijgen. Maar goed, dan moet ik er ook twee keer zoveel weggeven.
![]()
- De institutie, Johannes Calvijn (uitgave Sizoo)
- De redelijke godsdienst, Wilhelmus à Brakel
- De bergrede, D. Martyn Lloyd-Jones
- Rondom de enge poort, C.H. Spurgeon (inmiddels al uit!)
- De oude geschiedenis van de joden, Flavius Josephus