OK, duidelijk. De verdwazing end at geldt met alles is een afgod! Enne...ik heb nog wel wat bandjes die ik graag op CD wil zien. Voor jou misschien wel interessant, ook nog een preek van mijn overgrootvader.caprice schreef:Ik bereid audiopreken voor voor cd, en brand die ook regelmatig. Als iemand nog oude preken heeft. Cassettes waar hij van af wil o.i.d. Dan weet hij waar hij wezen moet.Rens schreef:@ Caprice.....wat doe jij als ontspanning, als je al je oudvaders etc. even terzijde hebt gelegd? Of hou jij je alleen en uitsluitend bezig met met theologische werken lezen (mag je wel uitkijken dat je geen rechthoekige ogen krijgt)..........
Maar een beetjevolgens mij?
EK voetbal 2008, hoe wordt dat onder ons beleefd?
- JolandaOudshoorn
Re: EK voetbal 2008, hoe wordt dat onder ons beleefd?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hé ja, die heb ik ook.
Heb jij daar één of ander programma voor op de pc?
o,o, ik ben ook
o,o, ik ben ook

- JolandaOudshoorn
eh....we zijn wel heeeeeel erg

Ik weet, mijn Verlosser leeft
noem jij dát ontspanning? pffffffffffffffffcaprice schreef:Ik bereid audiopreken voor voor cd, en brand die ook regelmatig. Als iemand nog oude preken heeft. Cassettes waar hij van af wil o.i.d. Dan weet hij waar hij wezen moet.Rens schreef:@ Caprice.....wat doe jij als ontspanning, als je al je oudvaders etc. even terzijde hebt gelegd? Of hou jij je alleen en uitsluitend bezig met met theologische werken lezen (mag je wel uitkijken dat je geen rechthoekige ogen krijgt)..........![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Oude-Waarheid
Jo-Ann schreef:Hé ja, die heb ik ook.
o,o, ik ben ook

Jou onder schrift is wel een een door denker i.v.m. deze topic.
Leefde ik er zelf maar meer naar, dan zou ik ook minder op rf zitten...Oude-Waarheid schreef:nu we daar toch mee bezig zijn!
voor de zekerheid............25% van de reageerders geeft aan te kijken danwel op radio de wedstrijden te volgen danwel ';s morgen de uitslagen na te kijken........
blijft dat 75% niks met het voetbal te maken wil hebben..........duidelijke uitslag toch.............?
je kunt dan wel macht van het getal loslaten in een poging het tij te doen keren, maar stél dat het andersom zou zijn geweest..........(ook in alle andere situaties in den lande)......dan roepen we om het hardst dat aan óns niet de seculiere ideeën mogen worden opgelegd.........er is een overgrote meerderheid der mensen die sport, en dan voetbal vooral, graag zien. De harde kern die voor de échte gekte zorgen is slechts een hele kleine groep van ál de mensen die graag naar de EK gaan kijken. Die zullen zich niet verder te buiten gaan aan oranjegekte dan oranje-gebak en dat kleine soort lekkernijen.........
blazen we de boel niet te veel op door wat we ZIEN, het is slechts wat boven de massa uitsteekt...........
blijft dat 75% niks met het voetbal te maken wil hebben..........duidelijke uitslag toch.............?
je kunt dan wel macht van het getal loslaten in een poging het tij te doen keren, maar stél dat het andersom zou zijn geweest..........(ook in alle andere situaties in den lande)......dan roepen we om het hardst dat aan óns niet de seculiere ideeën mogen worden opgelegd.........er is een overgrote meerderheid der mensen die sport, en dan voetbal vooral, graag zien. De harde kern die voor de échte gekte zorgen is slechts een hele kleine groep van ál de mensen die graag naar de EK gaan kijken. Die zullen zich niet verder te buiten gaan aan oranjegekte dan oranje-gebak en dat kleine soort lekkernijen.........
blazen we de boel niet te veel op door wat we ZIEN, het is slechts wat boven de massa uitsteekt...........
Moderatorbericht:
Een aantal jaren terug volgde ik alles precies. Wie er geblesseerd was, meedoen met poultjes, oefenwedstrijd van Oranje (tegen Quick boys) bezocht, wedtrijden op groot scherm kijken. Dat was in de tijd van Overmars, Kluivert, Peter van Vossen (ex-oud-ger-gemmer) Elke dag ploos ik de krant uit over nieuws van het EK. Ik weet nog dat ik een uitslag goed had voorspelt onder vrienden in de buurt. Kwam een van die moeders het gewonnen geld brengen. Ik lag al op bed. M'n moeder deed open en wilde er niets van weten.... ik balen
Het blijft nu trekken en zal er best wat van volgen. De gekte ben ik een beetje kwijt. Ik hou wel veel van het spel.
Aan poultjes meedoen (onder andere op hyves) Zijn er nog die daar aan meedoen bv op het werk. Voor geld of voor de gein?

Het blijft nu trekken en zal er best wat van volgen. De gekte ben ik een beetje kwijt. Ik hou wel veel van het spel.
Aan poultjes meedoen (onder andere op hyves) Zijn er nog die daar aan meedoen bv op het werk. Voor geld of voor de gein?
Ja, ik heb er Magix voor, waar ik het mee opneem. En in Audacity bewerk ik veel.Jo-Ann schreef:Hé ja, die heb ik ook.
o,o, ik ben ook
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Zo... die is raakJo-Ann schreef:Leefde ik er zelf maar meer naar, dan zou ik ook minder op rf zitten...Oude-Waarheid schreef:nu we daar toch mee bezig zijn!

Kun je dat van internet downloaden of moet je dat programma kopen?caprice schreef:Ja, ik heb er Magix voor, waar ik het mee opneem. En in Audacity bewerk ik veel.Jo-Ann schreef:Hé ja, die heb ik ook.
o,o, ik ben ook
Het valt niet mee om on-topic te blijven. 

..
Moderatorbericht:
Ja behoorlijk offtopic. On-topic dan maar weer.
Wat is het sterkste team wat aan het EK meedoet?? Ik denk Italie. De Duitsers zullen ook wel weer sterk zijn. Die groeien altijd in een toernooi,.
Wat is het sterkste team wat aan het EK meedoet?? Ik denk Italie. De Duitsers zullen ook wel weer sterk zijn. Die groeien altijd in een toernooi,.
Essox schreef:Ja behoorlijk offtopic. On-topic dan maar weer.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck