Ik leg niemand iets op. Maar hier zijn we het in ieder geval over eens.Rens schreef: als iemand zijn huis in het oranje wil verpakken en dus voor paal staat/zit

maar heb je nog meegedaan met de stelling van de dag?
Ik leg niemand iets op. Maar hier zijn we het in ieder geval over eens.Rens schreef: als iemand zijn huis in het oranje wil verpakken en dus voor paal staat/zit
ik heb niet meegedaan aan die stelling.....onzin.BJD schreef:Ik leg niemand iets op. Maar hier zijn we het in ieder geval over eens.Rens schreef: als iemand zijn huis in het oranje wil verpakken en dus voor paal staat/zit![]()
Het is overigens niet de bedoeling van dit topic een scorebord of wedstrijdbespreking te maken. Neem de topictitel ter harte!Essox schreef:1-1 tegen Denemarken. Slechte verdediging. denk dat oranje niet ver komt. Helaas pindakaas.
Rens schreef:ik heb niet meegedaan aan die stelling.....onzin.BJD schreef:Ik leg niemand iets op. Maar hier zijn we het in ieder geval over eens.Rens schreef: als iemand zijn huis in het oranje wil verpakken en dus voor paal staat/zit![]()
en die oranje-gekte.....ik vind het zó onzinnig allemaal, je kunt je geld wel beter besteden. maar wie wil, nou die gaat z'n gang maar....als ik maar niet hoef mee te doen!
en als oranje een wedstrijd wint.....nou, leuk. meer niet. verliezen ze, nou jammer dan, over tot de orde van de dag........ik zal er geen hap minder om eten of een kop koffie minder door drinken..........of meer.........
refo schreef:Zelfs is het RD wordt met EK spullen geadverteerd.
Ik hoop het ook.Essox schreef:1-1 tegen Denemarken. Slechte verdediging. denk dat oranje niet ver komt. Helaas pindakaas.
Marnix schreef:Als jij er maar geen last van hebt he...
Ik hoop dat ze wel ver komen
Essox, de verdediging was niet super nee... maar zo'n uitslag zegt niet zoveel... Nederland speelde goed voetbal, vergat alleen af en toe te scoren. En ze kregen 1 grote kans tegen... het valt dus nog wel mee
Nou, dat blijkt toch hoe we het ter harte nemen. Leuk het EK . Lekker voetbal kijken met vrienden en familie.jvdg schreef:Het is overigens niet de bedoeling van dit topic een scorebord of wedstrijdbespreking te maken. Neem de topictitel ter harte!Essox schreef:1-1 tegen Denemarken. Slechte verdediging. denk dat oranje niet ver komt. Helaas pindakaas.
Tja waar het hart vol van is loopt de mond van over!!Essox schreef:Nou, dat blijkt toch hoe we het ter harte nemen. Leuk het EK . Lekker voetbal kijken met vrienden en familie.jvdg schreef:Het is overigens niet de bedoeling van dit topic een scorebord of wedstrijdbespreking te maken. Neem de topictitel ter harte!Essox schreef:1-1 tegen Denemarken. Slechte verdediging. denk dat oranje niet ver komt. Helaas pindakaas.