Wat doen we vandaag? [2]

helma

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door helma »

henriët schreef:
helma schreef:
henriët schreef:huishouden, kletsen met berthine, patat bakken in een overbruisende frietpan, stekker eruit halen en macaroni eten, en nog gespekken gehad.
eigenlijk gewoon een dag geleefd!!!
(ZONDER RF!!!! rustig hoor;))

komt dat ook uit de frituurpan?
haha, goeie,
nee de friet lukte dus niet.... en gelukkig was er nog macaroni over!!! van de dag ervoor, zodoende hadden we toch gauw eten.
(de frietpan had in de regen gestaan :oO )

sjonge...bij mij heeft een keer een van de kinderen een glas water in het vet gegooid zonder dat ik het zag
dan weet je niet wat je ziet!!!Heel de keuken onder het vet...en iedereen in paniek ::flood
aritha

Bericht door aritha »

Nou, vandaag heb ik weer een zieke dus gaat alles anders.
Straks even de kamer een goeie beurt geven. :oO
Tassen klaarmaken voor mijn twee jongens, die weer naar hun gastgezin mogen.
Vooral het 'kussen' niet vergeten anders moet hij daar 'zonder' slapen. :nonnon Hij slaapt toch wel, dankzij zijn pilletje :yahoo

Verder moet er nog het één en ander geregeld worden, straks weer naar school rijden. Enne, bedenken wat we zullen eten. :langue
Eigenlijk best een rustig dagje.
:super
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:... patat bakken in een overbruisende frietpan, stekker eruit halen ...
Dan heb je inderdaad een lekker zooitje in de keuken of in de schuur.

Waarschijnlijk zat er dan teveel ijsaanslag op de patat. Of heb je er teveel in een keer ingedaan.
Lassie

Bericht door Lassie »

tas inpakken en naar drenthe rijden, daar heerlijk zwemmen en luieren.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

vanmorgen eerst naar de kapper geweest. Nu is het wachten op mijn jobcoach die zou om 9.30 uur langs komen: nou hetis bijna 10en. Straks voor beide werkgevers nog wat werken en vanavond lekker 'niksen'.
aritha

Bericht door aritha »

Gijs83 schreef:vanmorgen eerst naar de kapper geweest. Nu is het wachten op mijn jobcoach die zou om 9.30 uur langs komen: nou hetis bijna 10en. Straks voor beide werkgevers nog wat werken en vanavond lekker 'niksen'.
Succes Gijs!
Marnix

Bericht door Marnix »

Nu werken, half dagje. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle. Daarna de vaatwasser inruimen, niet aan toegekomen gisteren :D Dan eten... vanavond nog geen concrete plannen. Misschien wel met Joanne naar het Filmhuis. Ik wil Into the Wild graag zien:

http://www.focusarnhem.nl/?date=30/05/2 ... 7&urlname=
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

zo ff een verjaardagsbezoek, dan vanmiddag de kamer opruimen en het eten maken (en als het lukt de was) en boodschappen halen. Vanavond komen de buurtjes ff buurten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:
Hendrikus schreef:
Gijs schreef:Jokers....
Worden ze niet rondgebracht door de postbode? :quoi
Afbeelding
sta jij even voor joker! :haha
Joker-stickers AH gestolen
AMSTERDAM - De Joker-stickers van Albert Heijn worden massaal achterover gedrukt. Veel mensen klagen dat ze wel de AH-folder krijgen, maar de stickers daaruit zijn gestolen.
Op de website Marktplaats bestaat inmiddels een ruilhandel in de kortingsstickers, zo meldt Het Parool. Volgens de krant kunnen gedupeerde klanten nieuwe stickervellen in de winkel krijgen. ''Wij vertrouwen onze klanten. Maar het is niet de bedoeling dat mensen elke dag stickers komen halen,'' aldus een woordvoerder tegen de krant.
Die Gijs.... :haha
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daphne

Bericht door Daphne »

helma schreef:Afbeelding
sta jij even voor joker! :haha
:mdr leuke avatar
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Moni

Bericht door Moni »

Vandaag doe ik niks..... alleen uitrusten, uitrusten en nog eens uitrusten van 2 te vermoeiende dagen...... Ja, ik doe toch wel iets... ga vanavond zwemmen :D
Daphne

Bericht door Daphne »

vandaag, heb ik eerst heerlijk uitgeslapen :super en verder vanmorgen lekker rustig an gedaan... eerlijk gezegd doe ik dat nogsteeds... nu cd's aan t rippen... daar ben k wel n tijdje mee bezig! Wel leuk om te zien hoeveel muziek je eigenlijk hebt... :slurp
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marnix

Bericht door Marnix »

Zo, de hechtingen zijn er uit. De wond is nog wel open, komt nog wel vocht uit en het antibiotica-matje is ook nog niet opgelost. Voordat de wond helemaal genezen is zijn we wel 6-8 weken verder maar ik heb gelukkig weinig last meer en kan volgende week wel weer kan spoten, zwemmen etc. Enige nadeel is dat ik 2x per dag moet blijven spoelen om de wond schoon te houden.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daphne

Bericht door Daphne »

Sorry marnix, maar vind je t erg als ik zeg dat ik er naar van word als ik dit zo lees :oO
Kislev

Bericht door Kislev »

kHeb wat gemist waarschijnlijk. Wat is overkomen Marnix?
Gesloten