Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Re: Aanmeldingen voor de Refoforum-meeting op 6 juni DV
Kheb zin in de meeting....
duurt nog zoow lang

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
lang????volgende week vrijdag al
En? Moet je vriend dan in Zwijndrecht werken? Of niet?Lassie schreef:lang????volgende week vrijdag al
Dan kunnen jullie ook even langskomen.
helaas ik had al gezegd dat het niet door ging. We hebben die vrijdagavond al wat anders. (en dan gaat vriendlief een andere dag naar zwijndrecht)
Jammer. Ik dacht: laat ik het nog een keertje proberen.Lassie schreef:helaas ik had al gezegd dat het niet door ging. We hebben die vrijdagavond al wat anders. (en dan gaat vriendlief een andere dag naar zwijndrecht)

Je kan dan wel alle mods spreken.
Ik heb dan een bruiloft, dus gaat helaas niet lukken. 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
In dit topic kun je lezen hoe je daar mee om kunt gaan.... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Jij komt nooit, dus dat is geen verrassingMarnix schreef:Ik heb dan een bruiloft, dus gaat helaas niet lukken.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
dan kun je ook niet naar RW meeting?Marnix schreef:Ik heb dan een bruiloft, dus gaat helaas niet lukken.

- MarthaMartha
cake... mijn pleegkind staat er niet op, maar die lust ook cakefreek schreef:Tjonge, dan krijgen we dus wel oude cakevlinder schreef:Voor de duidelijkheid:
Na vanmiddag 15.00 uur kan niemand zich meer afmelden i.v.m. de boodschappen.....![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sorry maar kan moeilijk de bruiloft skippen. Wie mij echt graag wil zien, kom maar naar Arnhem... of bel even als je in de buurt bent. Mijn nummer kan je via PB altijd krijgenDaphne schreef:Jij komt nooit, dus dat is geen verrassingMarnix schreef:Ik heb dan een bruiloft, dus gaat helaas niet lukken.![]()
![]()

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Sorry maar kan moeilijk de bruiloft skippen. Wie mij echt graag wil zien, kom maar naar Arnhem... of bel even als je in de buurt bent. Mijn nummer kan je via PB altijd krijgenDaphne schreef:Jij komt nooit, dus dat is geen verrassingMarnix schreef:Ik heb dan een bruiloft, dus gaat helaas niet lukken.![]()
![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nu dus wel! We hopen voor zes uur terug in Gorinchem te zijn, dan naar huis, eten, douchen, en dan hoop ik toch te komen! (als jullie dat tenminste goedvinden!)mathilde schreef:Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend.
- MarthaMartha
uiteraard!mathilde schreef:Nu dus wel! We hopen voor zes uur terug in Gorinchem te zijn, dan naar huis, eten, douchen, en dan hoop ik toch te komen! (als jullie dat tenminste goedvinden!)mathilde schreef:Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
mathilde schreef:Nu dus wel! We hopen voor zes uur terug in Gorinchem te zijn, dan naar huis, eten, douchen, en dan hoop ik toch te komen! (als jullie dat tenminste goedvinden!)mathilde schreef:Ik hoorde deze week dat wij 6 juni met de klas gaan zeilen, hoe laat we terug zijn is nog niet bekend.

Ik weet, mijn Verlosser leeft