Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
na het forummen even genieten van m'n huiskamer die nu precies zo is dat ik gevoelsmatig iets heb van "ja, dit is MIJN gezellige kamer", daarna snel wat foto's maken voor m'n moeder zodat die het nog zal mogen zien....al is het op foto....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Om vier uur gezellig met m'n nichtjes (tweeling)
de dvd van Lark Rise to Candleford bekijken.
Ik verheug me nu al op het commentaar van die meiden
de dvd van Lark Rise to Candleford bekijken.
Ik verheug me nu al op het commentaar van die meiden
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
vandaag van 9.00 - 16.00 uur afsluitend uitje van de jongensclub (8-9 jaar) gehad.
Vadesto buitensportactiviteiten in Hattem.
klompvaren met 4 jongens die allemaal een andere kant oproeien.......
5 kilometer steppen !!!
puzzeltocht door Hattem.
Het was geweldig.
Het leukste is natuurlijk dat de jongens die het stoerste zijn het hardste piepen dat ze zo moe zijn.......... (eerlijk is eerlijk.... 5 kilometer steppen is geen eitje!) Maar goed, zo lang ik roep dat ze het met 22 jongens en 3 meesters natuurlijk niet kunnen verliezen van de enige juf..... steppen ze wel door!
Blij dat we weer heelhuids thuis zijn, ik vind toch altijd spannend met zoveel jongens in de auto, zover rijden en dan daar.............
en nu zit ik hier, roodverbrand en uitgeput.........
Vanavond nog verjaardag van jongeste zoon van een vriendin.
Vadesto buitensportactiviteiten in Hattem.
klompvaren met 4 jongens die allemaal een andere kant oproeien.......
5 kilometer steppen !!!
puzzeltocht door Hattem.
Het was geweldig.
Het leukste is natuurlijk dat de jongens die het stoerste zijn het hardste piepen dat ze zo moe zijn.......... (eerlijk is eerlijk.... 5 kilometer steppen is geen eitje!) Maar goed, zo lang ik roep dat ze het met 22 jongens en 3 meesters natuurlijk niet kunnen verliezen van de enige juf..... steppen ze wel door!
Blij dat we weer heelhuids thuis zijn, ik vind toch altijd spannend met zoveel jongens in de auto, zover rijden en dan daar.............
en nu zit ik hier, roodverbrand en uitgeput.........
Vanavond nog verjaardag van jongeste zoon van een vriendin.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Leuke naam.MarthaMartha schreef: Vanavond nog verjaardag van jongeste zoon van een vriendin.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- MarthaMartha
hi.... jongste zoon dus, hij heet HanDaphne schreef:Leuke naam.MarthaMartha schreef: Vanavond nog verjaardag van jongeste zoon van een vriendin.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
pfff, een vermoeidende dag. Eigenlijk moet ik nog wat was ophangen.....
Morgen zondag! Mag vertellen op de zondagschool.
Iedereen een goede en gezegende zondag toegewenst!
Morgen zondag! Mag vertellen op de zondagschool.
Iedereen een goede en gezegende zondag toegewenst!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
zien wat de dag brengt! Zowieso ff de was doen en als het droog is nog eventjes naar de AH. JOKERS PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pedicure, boodschappen, huiswerk, goed voor memento zorgen.... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hier ist nog droog! JokersLassie schreef:zien wat de dag brengt! Zowieso ff de was doen en als het droog is nog eventjes naar de AH. JOKERS PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikzelf hoop vandaag een rustig dagje te hebben. Vanmorgen wat thuiswerk voor het re-integratiebureau en vanmiddag mijn maandagmiddagwijk en vanavond niks.
etisch verantwoord? Leg mij dat eens uit?Gijs83 schreef:Hier ist nog droog! JokersLassie schreef:zien wat de dag brengt! Zowieso ff de was doen en als het droog is nog eventjes naar de AH. JOKERS PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dan vind ik toch van die onzin-dingen en ik vraag me af of het ethisch ook wel verantwoord is.
Ikzelf hoop vandaag een rustig dagje te hebben. Vanmorgen wat thuiswerk voor het re-integratiebureau en vanmiddag mijn maandagmiddagwijk en vanavond niks.
je mag toch wel korting op korting plakken? Scheelt je weer centen!!!!
@ Gijs.....Wees niet al te rechtvaardig.......Als er joker op staat mag het niet, maar als er Actie op staat mag het wel? 

Als ze het zo benoemen krijg ik daar gelijk een gevoel bij: dat is goddeloos. Dus niet aan mee doen. Tis in wezen natuurlijk een gewone actie, maar in hoeverre is het verantwoord daaraan mee te doenvlinder schreef:@ Gijs.....Wees niet al te rechtvaardig.......Als er joker op staat mag het niet, maar als er Actie op staat mag het wel?

Worden ze niet rondgebracht door de postbode?Gijs83 schreef:Als ze het zo benoemen krijg ik daar gelijk een gevoel bij: dat is goddeloos. Dus niet aan mee doen. Tis in wezen natuurlijk een gewone actie, maar in hoeverre is het verantwoord daaraan mee te doen

~~Soli Deo Gloria~~
dan maar spullen kopen bij refo's? (wat enorm duur is en dan denk ik gelijk aan: sjonge wat geven we toch veel geld uit aan puur uiterlijke dingen= goddeloos???).Gijs83 schreef:Als ze het zo benoemen krijg ik daar gelijk een gevoel bij: dat is goddeloos. Dus niet aan mee doen. Tis in wezen natuurlijk een gewone actie, maar in hoeverre is het verantwoord daaraan mee te doenvlinder schreef:@ Gijs.....Wees niet al te rechtvaardig.......Als er joker op staat mag het niet, maar als er Actie op staat mag het wel?
Inderdaad. Sjonge Gijs, ik zou subiet stoppen met je goddeloze job...een beetje jokers bij mensen door de brievenbus duwen tsss...Hendrikus schreef:Worden ze niet rondgebracht door de postbode?Gijs83 schreef:Als ze het zo benoemen krijg ik daar gelijk een gevoel bij: dat is goddeloos. Dus niet aan mee doen. Tis in wezen natuurlijk een gewone actie, maar in hoeverre is het verantwoord daaraan mee te doen