Wat voor auto rijden wij?

JolandaOudshoorn

Re: wat voor auto rijden wij?

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nu nog steeds een rode VW vento, maar we overwegen een nieuwe aan te schaffen! (een niuwe auto bedoel ik dan, het zal geen vento worden)
Ben eigenlijk benieuwd wat jullie mij aanraden :yahoo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

JolandaOudshoorn schreef:Nu nog steeds een rode VW vento, maar we overwegen een nieuwe aan te schaffen! (een niuwe auto bedoel ik dan, het zal geen vento worden)
Een BMW M5.

Afbeelding
lennart

Bericht door lennart »

een bmw x5
judith

Bericht door judith »

lennart schreef:een bmw x5
hoe ziet tie er uit? ik weet niets van die merken af! :garde
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Erasmiaan schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Nu nog steeds een rode VW vento, maar we overwegen een nieuwe aan te schaffen! (een niuwe auto bedoel ik dan, het zal geen vento worden)
Een BMW M5.

Afbeelding

Gepaste soberheid voor christenen, ook met je auto.....toch?

My one and only goal;
His image in my soul.
Marnix

Bericht door Marnix »

De m5 is een grotere auto (SUV) het goedkoopste model is 70000 euro, het topmodel ruim 90000. De x5 is er in Nederland vanaf ruim 130000 euro. En dan zijn ze totaal niet milieuvriendelijk ook.

Lijken me dus geen christelijke auto's :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Marnix schreef:De m5 is een grotere auto (SUV) het goedkoopste model is 70000 euro, het topmodel ruim 90000. De x5 is er in Nederland vanaf ruim 130000 euro. En dan zijn ze totaal niet milieuvriendelijk ook.

M5 een SUV? :quoi

Wat is eigenlijk een christelijke auto? Men gaat naar de dealer en zegt: doe mij maar één christelijke auto..., of wacht, heb je ook een Roomse auto staan?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Erasmiaan schreef:Wat is eigenlijk een christelijke auto? Men gaat naar de dealer en zegt: doe mij maar één christelijke auto..., of wacht, heb je ook een Roomse auto staan?
Ja, oude waarheid toegedaan, zondag in ere houdend, niet rokend...
~~Soli Deo Gloria~~
Marnix

Bericht door Marnix »

Erasmiaan schreef:
Marnix schreef:De m5 is een grotere auto (SUV) het goedkoopste model is 70000 euro, het topmodel ruim 90000. De x5 is er in Nederland vanaf ruim 130000 euro. En dan zijn ze totaal niet milieuvriendelijk ook.

M5 een SUV? :quoi

Wat is eigenlijk een christelijke auto? Men gaat naar de dealer en zegt: doe mij maar één christelijke auto..., of wacht, heb je ook een Roomse auto staan?
Sorry, haalde ze door elkaar. M5 moest X5 zijn en vice versa. De X5 is een SUV.

Met christelijke auto bedoel ik een auto die niet belachelijk duur is, een enorm statussymbool... en ook een beetje milieuvriendelijk.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

JaCa schreef:
Erasmiaan schreef:
Een BMW M5.

Afbeelding

Gepaste soberheid voor christenen, ook met je auto.....toch?
Sorry, wat is hier mis mee?! (ik rijd deze auto niet, maar kon het niet laten om te reageren. Zelf rijden wij VW)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Marco

Bericht door Marco »

Wilma van den Berg schreef:Sorry, wat is hier mis mee?!
Niks mis mee. Toch zou ik hem zelf niet snel nemen (als ik hem kon betalen). Wel een erg duur ding om van A naar B te komen, en volgen mij niet de zuinigste/milieuvriendelijkste optie. Maar dat is mijn eigen voorkeur. Zelf rijd ik in een Renault Mégane GrandTour (leaseauto). Erg praktisch (verzin het en het past er in, veel handiger dan een sedan-model), zuinig (1,5 dCi 105 pk), en eigenlijk ook best wel luxe (de techline, alles er op en er aan).

Voor een gezin zou ik trouwens altijd een hatchback of stationwagen aanraden.
Marnix

Bericht door Marnix »

precies, milieuonvriendelijk en 130000 euro voor een auto? Waarom zou je dat doen als je ook goede auto's voor ruim 100000 euro minder hebt? Die nog veel zuiniger zijn ook?
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Wilma van den Berg schreef: Sorry, wat is hier mis mee?! (ik rijd deze auto niet, maar kon het niet laten om te reageren. Zelf rijden wij VW)
Ik ben niet zo'n voorstander van televisie kijken zoals je misschien weet, maar ik wil je toch aanraden om deze uitzending eens te bekijken en om daarna deze vraag nog eens te beantwoorden.

http://www.netwerk.tv/archief/7039427/2 ... Birma.html

Als we dit zien dan zouden we allemaal beschaamd moeten zijn hoe wij als westerlingen in het algemeen en in onze gereformeerde gezindte in het bijzonder, omgaan met onze welvaart.
Het materialisme binnen onze kringen is een zeer groot, vaak onderschat, gevaar.
Marco

Bericht door Marco »

Volgens mij ben je nog niet veel verder.. :bobo
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
Ideale gezinsauto, bevalt ons meer dan uitstekend!
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie