zijn ze niet allemaal knudde??Gian schreef:Wat een flutbank...Rens schreef:een brief van de ABN (waar ik allang geen rekening meer heb) of ik 1000 euro wil storten op een spaarrekening, dan krijg ik in de maand juli 5% rente......
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Belastingaanslag 2007. 

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
mathilde schreef:Het dagboek van Anne Frank in het Engels!! (Het kwam volgens mijn moeder gisteren of eergisteren al, maar ik zag het vandaag pas omdat ik een poosje niet thuis ben geweest)
Helma, heel hartelijk bedankt!!!

Ik kijk daar ook naar uit, hoewel ik anderzijds de hogere rente ook wel kan waarderen.refo schreef:Belastingaanslag 2007.
Absoluut, je krijgt meer rente als bij de meeste banken!
...een kaart dat de kabel is afgesloten.
Hoeveel rente krijg je bij de belastingdienst?
Ik heb nl pas mn vt stopgezet.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
http://financieel.infonu.nl/belasting/8 ... ienst.htmlGian schreef:Hoeveel rente krijg je bij de belastingdienst?
Medewerkers van het TNT sorteercentrum in Zwolle hebben het werk woensdagavond om zes uur neergelegd.
Ze eisen van TNT een loonsverhoging van 3,5%. Vrijdag heeft TNT een gesprek met de bonden. Mocht er dan geen oplossing komen dan volgt er op woensdag 28 mei een landelijk staking. Door de staking in Zwolle zal er donderdag geen post worden bezorgd in Overijssel. Vanaf vrijdag bereikt de meeste post waarschijnlijk weer de brievenbus. Rouwkaarten en medische post wordt tijdens de staking wel gewoon bezorgd.
Er staat hier in Overijssel(dat zal waarschijnlijk alle postcodes moeten zijn vanaf 7000). Mij is megedeeld dat op de vestigingen gewoon gewerkt wordt. Dus voor zover ik weet wordt er wel post bezorgd. Het zal waarschijnlijk alleen niet erg veel zijn. We wachten af wat komen gaat...
Ze eisen van TNT een loonsverhoging van 3,5%. Vrijdag heeft TNT een gesprek met de bonden. Mocht er dan geen oplossing komen dan volgt er op woensdag 28 mei een landelijk staking. Door de staking in Zwolle zal er donderdag geen post worden bezorgd in Overijssel. Vanaf vrijdag bereikt de meeste post waarschijnlijk weer de brievenbus. Rouwkaarten en medische post wordt tijdens de staking wel gewoon bezorgd.
Er staat hier in Overijssel(dat zal waarschijnlijk alle postcodes moeten zijn vanaf 7000). Mij is megedeeld dat op de vestigingen gewoon gewerkt wordt. Dus voor zover ik weet wordt er wel post bezorgd. Het zal waarschijnlijk alleen niet erg veel zijn. We wachten af wat komen gaat...
Er is toch post
Hier mooi op tijd:
-Kampioen
-loonstrook TNT Post
-HAH: Welkoop

Hier mooi op tijd:
-Kampioen
-loonstrook TNT Post
-HAH: Welkoop
Eindelijk het langverwachte bericht dat ik 5 juni thuis weer internet heb na de verhuizing. Wat een drama was dat...
Ik kon geen internet krijgen. De volgende redenen zijn langs gekomen:
1. Ik had te veel schulden en men wilde mij geen ADSL abbo afgeven. Dikke onzin, want in diezelfde maand vond de Rabobank mij voldoende liquide om een hypotheek af te geven en doorstond ik het 'schuldenonderzoek' zonder enkele notitie.
2. Toen wist men te vertellen dat ik nog een ADSL-abbo had, maar dat was niet het geval dus deze reden ging ook naar de prullebak.
3. Vervolgens wist KPN mij te vertellen dat ik te ver van de centrale af zou wonen. Ik woon midden in het grootste dorp van Nederland en volgens internet zit ik 700 meter vanaf de centrale, dus deze reden ging ook naar de prullenbak.
4. Vervolgens zou er gegraven moeten worden door de aanbieder om voor mij ADSL mogelijk te maken en dat zou economisch niet rendabel genoeg zijn. Een kort telefoontje naar de oude bewoners leerde mij dat ze gewoon ADSL hadden. Die reden dus ook naar de prullenbak.
En nu gaat mijn 2e aanvraag gewoon vloeiend. Laat je dus niet foppen...
Ik kon geen internet krijgen. De volgende redenen zijn langs gekomen:
1. Ik had te veel schulden en men wilde mij geen ADSL abbo afgeven. Dikke onzin, want in diezelfde maand vond de Rabobank mij voldoende liquide om een hypotheek af te geven en doorstond ik het 'schuldenonderzoek' zonder enkele notitie.
2. Toen wist men te vertellen dat ik nog een ADSL-abbo had, maar dat was niet het geval dus deze reden ging ook naar de prullebak.
3. Vervolgens wist KPN mij te vertellen dat ik te ver van de centrale af zou wonen. Ik woon midden in het grootste dorp van Nederland en volgens internet zit ik 700 meter vanaf de centrale, dus deze reden ging ook naar de prullenbak.
4. Vervolgens zou er gegraven moeten worden door de aanbieder om voor mij ADSL mogelijk te maken en dat zou economisch niet rendabel genoeg zijn. Een kort telefoontje naar de oude bewoners leerde mij dat ze gewoon ADSL hadden. Die reden dus ook naar de prullenbak.
En nu gaat mijn 2e aanvraag gewoon vloeiend. Laat je dus niet foppen...
- sweelinck 25
- Om Sions Wil
Voor de rest helemaal niks(voor mij dan)
Voor de rest helemaal niks(voor mij dan)
- Wilma van den Berg
De kampioen, een papier van de belastingdienst en een rekening. In de loop van de avond hoopt de krant ook nog te komen en gezien mijn werkzaamheden is dat ook wel genoeg voor vandaag 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Weer geen Kampioen 

heb je wel betaald voor je lidmaatschap?????jvdg schreef:Weer geen Kampioen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....