Ik doe de groeten aan..................
Re: Ik doe de groeten aan..................
aan henriette
(k heb een kadootje voor je meegenomen....)
haha, ja dat ken ik ja, volgens mij is dat toch een teken van verslaving:)helma schreef:MarthaMartha schreef:Helma........ heerlijk dat je er weer bent !!!![]()
ik ben nog wel ff aan het bijlezen geloof ik
(lastig als je zo nieuwsgierig bent dat je wil weten wat iedereen geschreven heeft toen ik er niet was)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:haha, ja dat ken ik ja, volgens mij is dat toch een teken van verslaving:)helma schreef:MarthaMartha schreef:Helma........ heerlijk dat je er weer bent !!!![]()
(lastig als je zo nieuwsgierig bent dat je wil weten wat iedereen geschreven heeft toen ik er niet was)

helma schreef:aan henriette

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
ja.... zoeken maarhelma schreef:MarthaMartha schreef:Helma........ heerlijk dat je er weer bent !!!![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
jullie allemaal natuurlijk. 

groeties terug!!aritha schreef:jullie allemaal natuurlijk.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan Judith, want ze zou op school computeren (
) en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!

- monique
haha bedankt arithaaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!
groetjesss
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Ha mams, groetjes terug!! Kzit wel op de pc maar moet wel uitkijken voor leraartjesaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!

Aaan IEDEREEN! en STERKTE voor de mensjes die het moeilijk hebbe 

aritha.....judith schreef:Ha mams, groetjes terug!! Kzit wel op de pc maar moet wel uitkijken voor leraartjesaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!
uhm hoe zal ik het zeggen... je staaft je kind in het kwaad

o echt?henriët schreef:aritha.....judith schreef:Ha mams, groetjes terug!! Kzit wel op de pc maar moet wel uitkijken voor leraartjesaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!
uhm hoe zal ik het zeggen... je staaft je kind in het kwaad
Geweldig!judith schreef:Ha mams, groetjes terug!! Kzit wel op de pc maar moet wel uitkijken voor leraartjesaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!
Ik zie hier iets in terug van mijn eigen moeder...

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Channa schreef:Geweldig!judith schreef:Ha mams, groetjes terug!! Kzit wel op de pc maar moet wel uitkijken voor leraartjesaritha schreef:Aan Judith, want ze zou op school computeren () en ik doe de groeten aan iedereen die dit berichtje leest. DE GROETEN!
Ik zie hier iets in terug van mijn eigen moeder...