en 't zijn geen heel dikke of heel dure boeken, dus de "schade" valt meeRoseanne schreef:... Ik heb deze maand heel veel boeken gekocht.
<knip>
ik heb iig weer wat te lezen

en 't zijn geen heel dikke of heel dure boeken, dus de "schade" valt meeRoseanne schreef:... Ik heb deze maand heel veel boeken gekocht.
<knip>
ik heb iig weer wat te lezen
Zal ik doen, maar er zit voor mij nog een hele tijd tussen de topics:Hendrikus schreef:OK, houd ons op de hoogte hoe 't is.Jongere schreef:Dr. C.A. van der Sluijs - Reformatorisch leven in deze tijd
Had nog een bon liggen - heb 'm zelf ook maar aangeschaft. Ben benieuwd.Jongere schreef:Zal ik doen, maar er zit voor mij nog een hele tijd tussen de topics:Hendrikus schreef:OK, houd ons op de hoogte hoe 't is.Jongere schreef:Dr. C.A. van der Sluijs - Reformatorisch leven in deze tijd
"Laatst gekochte boeken"
en
"Welk boek ben je nu aan het lezen".
Helaas.Nog een hele rij te gaan!
hé, welke?aritha schreef:Een boek van Packer. En daar ben ik nu in bezig.
Helder zeg.
Oppervlakkigheid troef. ( Allerlei verschillende onderwerpen).MarthaMartha schreef:hé, welke?aritha schreef:Een boek van Packer. En daar ben ik nu in bezig.
Helder zeg.
Tuurlijk, mag!aritha schreef:Oppervlakkigheid troef. ( Allerlei verschillende onderwerpen).MarthaMartha schreef:hé, welke?aritha schreef:Een boek van Packer. En daar ben ik nu in bezig.
Helder zeg.
Heb jij ook boeken van Packer dan? Wil ik graag LENEN!!!!
Eerste indruk: echt Van der Sluijs. Zeer talig, veel woordspelingen, citaatjes uit psalmen en gezangen. En daartussendoor hele stukken uit eigentijdse literatuur, die het thema van de gereformeerde spiritualiteit meteen in een actuele context plaatst. Dat lees je niet even snel weg...Jongere schreef:Had nog een bon liggen - heb 'm zelf ook maar aangeschaft. Ben benieuwd.Hendrikus schreef:Zal ik doen, maar er zit voor mij nog een hele tijd tussen de topics:Jongere schreef:Dr. C.A. van der Sluijs - Reformatorisch leven in deze tijd
"Laatst gekochte boeken"
en
"Welk boek ben je nu aan het lezen".
Helaas.Nog een hele rij te gaan!
Oppervlakkigheid troef. ( Allerlei verschillende onderwerpen).aritha schreef:hé, welke?
Die wil ik altijd graag nog een keer lezen!freek schreef:- Ch. H. Spurgeon, Rondom de enge poort
Dat boek ligt bij bosjes in het antiquariaat.Jongere schreef:Die wil ik altijd graag nog een keer lezen!freek schreef:- Ch. H. Spurgeon, Rondom de enge poort