Wat doen we vandaag? [2]

Rens

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Rens »

ik denk dat je iets niet snapt.....de meeting die je ziet is de buitentemperatuur, zonder verwarming aan is het binnen zo'n 17 graden...dus effe de verwarming opstoken tot 22 graden....ok, 't is een thermostaat dus hij slaat regelmatig aan en uit voorzover nodig.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

Niet vandáág, maar wel morgenochtend vroeg, 08.45 uur, op weg naar Haarlem met Valys.....moeders hoopt morgen haar 95ste verjaardag te vieren........en nog stééds weet ze niet dat ik ook kom. ze weet niet beter dan dat het niet haalbaar is, de reis heen en terug vanuit Friesland naar Haarlem.......wat zal haar verrassing groot zijn als ik voor haar deur sta!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:Niet vandáág, maar wel morgenochtend vroeg, 08.45 uur, op weg naar Haarlem met Valys.....moeders hoopt morgen haar 95ste verjaardag te vieren........en nog stééds weet ze niet dat ik ook kom. ze weet niet beter dan dat het niet haalbaar is, de reis heen en terug vanuit Friesland naar Haarlem.......wat zal haar verrassing groot zijn als ik voor haar deur sta!!!
geweldig Rens, zo'n verrassing!
kan me voorstellen dat je je daar op verheugt!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

eerst uitgeslapen, en daarna van 12 tot 10 keihard gewerkt in huis, mn zusje kwam helpen.
DANK JE WEL LIEVE ZUS!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

hier vandaag verjaardag gehad.....ppppffff wat een drukte zeg! (en dat in een klein huiskamertje met 5 kids erbij) Maar het was zoooo super gezellig!! De families hebben elkaar vandaag voor het eerst gezien! Dat is dan wel erg leuk! En het klikt(e) goed! Nu lekker m'n bed in!
vlinder

Bericht door vlinder »

Heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad Lassie! Ook altijd fijn dat het klikte! Das wel zo gezellig op je bruiloft... :super
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

zeg dat wel ... al twijfelde ik niet aan dat het niet zou klikken!! Maar goed het is altijd wel even spannend!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

opruimen is het kernwoord voor vandaag!
En vanavond nog een vergadering....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

kom net m'n bed uit! Heerlijk gedouched, de was in de machine gegooid, nu ff het nieuws kijken, daarna afwassen en de kamer weer normaal krijgen! En verder boodschappen doen!
JolandaOudshoorn

iemand nog tips om het "je moet het rustiger aan doen" in de praktijk te brengen??
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

vanmorgen: thuiswerk voor het re-integratie( :nonnon , dit keer :nonnon huis-aan-huis folders samenvoegen: simpelweg vanwege het feit dat er morgen geen huis-aan-huisfolders zijn: dat is waarempel nog nooit gebeurt op een dinsdag in een gewone werkweek!). Zeer waarschijnlijk gaat hij huis-aan-huisfolders vouwen er op maandagochtend af, want AH komt tegenwoordig op zaterdag. Karwei word niet meer door de post bezorgt en Gamma blijft 1x per 14 dagen op dinsdag, maar dat is dan maar 1 folder dus er valt niets samen te voegen.
vanmiddag: mijn maandagmiddagwijk(zo ik nu weet niets extra's, maar de post kennende kan dat ook maar zo veranderen!)
vanavond: weer ns een keer orgelles(is volgens mij al 4 weken geleden, maakt niet uit tis ook maar voor de fun)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gijs83 schreef: simpelweg vanwege het feit dat er morgen geen huis-aan-huisfolders zijn...
Fijn.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef:vanavond: weer ns een keer orgelles(is volgens mij al 4 weken geleden, maakt niet uit tis ook maar voor de fun)
zeg jongeman, je speelt een foute noot!

maakt niet uit tis ook maar voor de fun :modo
~~Soli Deo Gloria~~
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:iemand nog tips om het "je moet het rustiger aan doen" in de praktijk te brengen??
ja, ik kom je een half dagje helpen!!! wo morgen 28 mei?
JolandaOudshoorn

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:iemand nog tips om het "je moet het rustiger aan doen" in de praktijk te brengen??
ja, ik kom je een half dagje helpen!!! wo morgen 28 mei?
Je bent van harte welkom, maar je moet je niet verplicht voelen iets voor me te doen!
Gesloten