Wat doen we vandaag? [2]

Wilma van den Berg

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Wilma van den Berg »

mathilde schreef:Vandaag heb ik een meeloopdag gedaan op de PABO in Gouda, voor morgen staat de meeloopdag op de UU (nog een keer) gepland. Hopelijk gaat alles nu wel goed...
'k Ben heel benieuwd hoe je het in Gouda vond. Je houdt ons toch wel op de hoogte, Mathilde?!
:slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
henriët

Bericht door henriët »

mathilde schreef:Vandaag heb ik een meeloopdag gedaan op de PABO in Gouda, voor morgen staat de meeloopdag op de UU (nog een keer) gepland. Hopelijk gaat alles nu wel goed...

En???
ben echt heel benieuwd.....

:tilt
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

saphira schreef:
MarthaMartha schreef:Nou... de eerste was hangt, de eerste twee loge's zijn naar school, de twee kleinsten doen nog even een spelletje voor ik ze naar school breng, en de andere ligt nog op bed. Zometeen naar school, dan even koffie drinken bij ouder echtpaar uit de gemeente (jaja, van half 9 tot kwart over 9 ongeveer) en dan mijn diepvries schoonmaken die vannacht is ontdooid als het goed is, boodschappen, dokter bellen voor uitslag allergie-testen, tandarts bellen voor een akelig zere kies, afspraak maken voor apk keuring van de auto, en nog 15 mensen bellen of ze mee willen helpen tijdens de vakantiebijbelweek. Vanavond vergadering bijbelweek. (pfff... ik word al bijna moe als ik het lijstje zie)
Succes MaMa. Dat is wel heel veel.
Ik hoop dat ze allemaal Ja zeggen en mee doen aan de Bijbelweek. Succes. Lastig, zere kies. Sterkte. En hoelang heb je de logeetjes?
Doeg.
de loge's blijven tot zaterdag. morgen mag ik naar de tandarts. (Heb ik zo'n hekel aan, dat ik altijd net zo lang wacht tot ik BLIJ ben dat ik erheen mag :cry ).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
saphira

Bericht door saphira »

Vanochtend ga ik werken.
Vanmiddag ga ik iets met de kids doen.
Vanavond ontspannen.

Zoiets.
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Lassie

Bericht door Lassie »

boodschappen, strijken, met de stofzuiger door het huis en het huisverbouwen!!!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:boodschappen, strijken, met de stofzuiger door het huis en het huisverbouwen!!!!
huisverbouwen :quoi Dat lukt je vast niet in 1 dag!

Ik was vanochtend alweer vroeg uit de veren. Eerst 2 uurtje huis-aan-huis folders samengevoegt bij de post. Nu het werk voor het re-integratiebureau en vanavond de afsluitende bbq van de vereniging(hoop dat het dan droog is).
Daphne

Bericht door Daphne »

Gijs83 schreef: huisverbouwen :quoi Dat lukt je vast niet in 1 dag!
Tuuuurlijk wel :fuite
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

ik ga me zo dik inpakken, en nog even naar Dokkum. ik moet een universele afstandsbediening hebben die op m'n Akai-tv past én die ook nog eens in staat is om die tv alle zenders te laten zoeken en inprogrammeren..........gisteren eentje van Philips gekocht, maar dat is een ding waarmee het dus niet kon....heb ik dus niks aan, weggegooid geld.

ik zal niet droog heen en terug komen vrees ik, maar ik doe iig alvast m'n regenpak aan, op alles voorbereid.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
vlinder

Bericht door vlinder »

uitslapen, opdracht voor de opleiding maken, werken! En daarna lekker weekend!!!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Vanmorgen de was opgehangen, de kids naar school geholpen en-of gebracht, verjaardag van een neefje, tandarts, boodschap, twee kleinste kids uit school, gegeten, nu die twee (ze zijn vrij vanmiddag) aan 't knutselen gezet, even achter rf. Straks de boodschappen, om 3 uur met de twee grootste twee meiden even in Helma's huis aan de gang, daarna kleintjes in bad, en dan uitgebreid chinezen met het hele stel. Vanavond dvd-tje kijken (in gezamenlijk overleg besloten dat het "otje" wordt :) ). En proberen een beetje op tijd naar bed. Ik heb wat slaaptekort geloof ik.
Lassie

Bericht door Lassie »

net boodschappen gedaan....pppfff op de fiets door de regen.. haha... met twee taarten aan het stuur... :jongle :jongle

straks nog ff ergens anders boodschappen doen en en dan zien we wel verder hoe de dag het ons brengt. Zowieso nog even naar de garage om wat spullen op te halen (waar al m'n spullen in de opslag staan)
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:Vanmorgen de was opgehangen, de kids naar school geholpen en-of gebracht, verjaardag van een neefje, tandarts, boodschap, twee kleinste kids uit school, gegeten, nu die twee (ze zijn vrij vanmiddag) aan 't knutselen gezet, even achter rf. Straks de boodschappen, om 3 uur met de twee grootste twee meiden even in Helma's huis aan de gang, daarna kleintjes in bad, en dan uitgebreid chinezen met het hele stel. Vanavond dvd-tje kijken (in gezamenlijk overleg besloten dat het "otje" wordt :) ). En proberen een beetje op tijd naar bed. Ik heb wat slaaptekort geloof ik.
nou nou het klinkt al zeer ervaren hoor!!!
ik hoop dat het gaat lukken vroeg naar bed!
hoe was t bij de tandarts?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

henriët schreef:
MarthaMartha schreef:Vanmorgen de was opgehangen, de kids naar school geholpen en-of gebracht, verjaardag van een neefje, tandarts, boodschap, twee kleinste kids uit school, gegeten, nu die twee (ze zijn vrij vanmiddag) aan 't knutselen gezet, even achter rf. Straks de boodschappen, om 3 uur met de twee grootste twee meiden even in Helma's huis aan de gang, daarna kleintjes in bad, en dan uitgebreid chinezen met het hele stel. Vanavond dvd-tje kijken (in gezamenlijk overleg besloten dat het "otje" wordt :) ). En proberen een beetje op tijd naar bed. Ik heb wat slaaptekort geloof ik.
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!!!!
antibiotica en pijnstillers en een verwijzing voor de kaakchirurg....... (zal ik hem verscheuren???)
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:
henriët schreef:
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!!!!
antibiotica en pijnstillers en een verwijzing voor de kaakchirurg....... (zal ik hem verscheuren???)
oh nooooooooo
nee niet verscheuren, hoe naar het ook is, maar je kunt maar beter gaan, anders wordt het allen maar erger...
sterkte joh!!!!
Lassie

Bericht door Lassie »

de kaakchirurg doet je minder pijn dan de tandarts.
Gesloten