en je liep ook vast op hele notentukkertje schreef:Had idd zwart sportbroekie aan![]()
![]()
![]()

en je liep ook vast op hele notentukkertje schreef:Had idd zwart sportbroekie aan![]()
![]()
![]()
Wat heb jij tegen Adidas, jvdg?jvdg schreef:Ik mag hopen zonder verticale witte strepen.......tukkertje schreef:Had idd zwart sportbroekie aan![]()
![]()
![]()
sportief hoor!JolandaOudshoorn schreef:vandaag weer een uurtje trainen bij de fysio! En verder, steeds een stukje verder lopen en fietsen, meer zit er niet in. Ik hoop volgend jaar actief te kunnen sporten (ik denk aan skeeleren of zo)
bij vrouwelijke sportievelingen hoor je dan te zeggen:Gijs83 schreef:sportief hoor!JolandaOudshoorn schreef:vandaag weer een uurtje trainen bij de fysio! En verder, steeds een stukje verder lopen en fietsen, meer zit er niet in. Ik hoop volgend jaar actief te kunnen sporten (ik denk aan skeeleren of zo)
Hendrikus schreef:bij vrouwelijke sportievelingen hoor je dan te zeggen:Gijs83 schreef:sportief hoor!JolandaOudshoorn schreef:vandaag weer een uurtje trainen bij de fysio! En verder, steeds een stukje verder lopen en fietsen, meer zit er niet in. Ik hoop volgend jaar actief te kunnen sporten (ik denk aan skeeleren of zo)
sportwief hoor!
Doet mij denken aan die bierpul die ik gisteren in een cadeauwinkel zag staan. Daarop stond de tekst:wie zit er op sport ?
De poll loopt tot 16 mei 2008 05:13 pm
ja, ik doe aan sport
nee, ik doe niet aan sport
Je mag tot 2 opties selecteren
Hendrikus schreef:Overigens is dit wel een erg komische poll:
Doet mij denken aan die bierpul die ik gisteren in een cadeauwinkel zag staan. Daarop stond de tekst:wie zit er op sport ?
De poll loopt tot 16 mei 2008 05:13 pm
ja, ik doe aan sport
nee, ik doe niet aan sport
Je mag tot 2 opties selecteren
Hier wordt slechts bij twee gelegenheden gedronken. Als de zon schijnt en als de zon niet schijnt.
Tempo was idd erg constantHendrikus schreef:en je liep ook vast op hele notentukkertje schreef:Had idd zwart sportbroekie aan![]()
![]()
![]()
tukkertje schreef:Tempo was idd erg constantHendrikus schreef:en je liep ook vast op hele notentukkertje schreef:Had idd zwart sportbroekie aan![]()
![]()
![]()