Curatorium Ger. Gem. in Ned. 2008

freek

Re: Curatorium Ger. Gem. in Ned. 2008

Bericht door freek »

Ander schreef:
henriët schreef:
petite schreef:Ja, ik lees idd al een poosje mee ja :)
Dan kan er tzt over gepraat worden hè.
Maar ik wilde het alvast onder de aandacht brengen.
zodat we straks misschien blij moeten zijn als er nog 1 tje mag opgaan ofzo?
Mag ik op dit forum zeggen dat ik dit een ongelofelijk st**me opmerking vind of ga ik dan te ver. Wat ontzettend flauw, of sterker, misselijk!
Hooguit flauw, maar waarom misselijk? Het is te staven met feiten dat 1 per keer toch echt het maximale is. En als je dan het tekort in overweging neemt, kan ik me voorstellen dat sommige mensen een beetje cynisch worden.
entiteitxx

Bericht door entiteitxx »

freek schreef:
sweelinck 25 schreef:Weet iemand wanneer het curatorium van de Ger.Gem. vergadert? of zijn ze al bijeen geweest, ik heb nog nergens wat gelezen.
Jij moet eens heel goed de openingsposting lezen :huhu
GG en GGiN zijn nog steeds 2 verschillende kerkverbanden.
"............................................................."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

petite schreef:Geen gezeur over curatoriums of de Ger.Gem. in Ned. in dit topic please
nou nou, kleintje, wat blaas je hoog van de toren Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
caprice

Bericht door caprice »

freek schreef:Hooguit flauw, maar waarom misselijk? Het is te staven met feiten dat 1 per keer toch echt het maximale is. En als je dan het tekort in overweging neemt, kan ik me voorstellen dat sommige mensen een beetje cynisch worden.
Op de knieen gaan en vragen om meer zou ook niet verkeerd wezen hoor. was er maar meer ware nood in dezen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

freek schreef:
sweelinck 25 schreef:Weet iemand wanneer het curatorium van de Ger.Gem. vergadert? of zijn ze al bijeen geweest, ik heb nog nergens wat gelezen.
Jij moet eens heel goed de openingsposting lezen :huhu
Heb ik ook ook gedaan. maar daarom dan er nog wel antwoord komen. Anders een nieuw topiq openen?
henriët

Bericht door henriët »

Ander schreef:
henriët schreef:
petite schreef:Ja, ik lees idd al een poosje mee ja :)
Dan kan er tzt over gepraat worden hè.
Maar ik wilde het alvast onder de aandacht brengen.
zodat we straks misschien blij moeten zijn als er nog 1 tje mag opgaan ofzo?
Mag ik op dit forum zeggen dat ik dit een ongelofelijk st**me opmerking vind of ga ik dan te ver. Wat ontzettend flauw, of sterker, misselijk!
Okee, dit was geen leuke opmerking van me..
ik zal uitleggen hoe het komt... ik kan m niet meer wissen omdat ie al heel veel geqout is...
(misschien dat de mods dat nog kunnen?)

ooit had ik een gesprek met iemand ook over dat er een student was aangenomen in de ger gem in ned, nu ja, ik vond het wel verblijdend, ik bedoel er waren toen al een aantal keer geen studenten meer en toen zei diegene, tja, t is mooi hoor, maar waarom zo blij voor 1.. het zouden er veel meer kunnen/ moeten zijn..
en opeens toen ik dit zo las in het openingstopic dacht ik eraan, ik had echt zoiets van, oh nee gaan we weer, maar bij deze excuus, t klinkt heel hatelijk, terwijl ik dat niet zo bedoelde, meer bezorgd van zijn er dan binnen de ggn echt zo weinig mannen/ jongens die worden gezonden, en waarom bij andere kerkverbanden veel meer...
Ook in deze dringend gebed nodig!

tja ik ben ook maar een mens, maar t is niet goed om zo te reageren, beter gebed, dan overreageren.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
petite

Bericht door petite »

Hendrikus schreef:
petite schreef:Geen gezeur over curatoriums of de Ger.Gem. in Ned. in dit topic please
nou nou, kleintje, wat blaas je hoog van de toren Afbeelding
ik begrijp deze reactie,
maar dat gaat al iedere keer zo.
dus op den duur word je dat 'n beetje beu toch?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mee eens.
Dit topic gaat dicht totdat er meer info beschikbaar is. Anders verzandt het toch maar in gehakketak.
Gesloten