Daar baal ik ok zo van! egt niet leuk is dat! En dan zie je weer iemand kijken...en roepen naar iemand..die er anders uit ziet dan anderen...Kzou er zo op afstapen..en ze het is goed zeggen, dat ze eerst maar is naar zich zelfs moeten kijken!!Moni schreef:monique schreef:ik baal ervan dat mensen die er anders uitzien/zijn gelijk worden becritiseert
en daar baal ik vreeselijk van laat ze naar hun eigen kijkenhelemaal mee eens!!! Daar baal ik ook regelmatig van.
Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik baal van oprachten die ik op Word heb opgeslagen en ze niet meer kan vinden...ik baaaaaal als een stekker

judith schreef:Ik baal van oprachten die ik op Word heb opgeslagen en ze niet meer kan vinden...ik baaaaaal als een stekker![]()
..................en ik erbij :evil

Dan ben je eindeloos bezig ben ik bangjudith schreef:Daar baal ik ok zo van! egt niet leuk is dat! En dan zie je weer iemand kijken...en roepen naar iemand..die er anders uit ziet dan anderen...Kzou er zo op afstapen..en ze het is goed zeggen, dat ze eerst maar is naar zich zelfs moeten kijken!!Moni schreef:monique schreef:ik baal ervan dat mensen die er anders uitzien/zijn gelijk worden becritiseert
en daar baal ik vreeselijk van laat ze naar hun eigen kijkenhelemaal mee eens!!! Daar baal ik ook regelmatig van.

Het is net hoe mijn stemming is.... de ene keer maak ik een opmerking erover en de andere keer doe ik maar net of ik het niet door heb, maar het blijft balen.
Jah Moni, dan ben ik denk ik wel lang bezig
Maar het blijft zeker balen

Maar het blijft zeker balen

Rens schreef:dat ik, na het nodige knip- en opscheerwerk van de kapper, véél grijzer ben dan ik dacht.....nou ja, dan maar grijs, 't zal wel aan de leeftijd liggen............
eerlijk is eerlijk, je ziet er echt veel beter uit zo met je korte koppie

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
vindt je.....

jij houdt meer van een warbos?Lassie schreef:vindt je.....![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
de eerste reactie was er eentje van schrik (door al dat grijs), maar nu vind ik het zelf ook wel beter dan die ongecontroleerde en wanstaltige haardos (dat laatste zeg ik nú...
)

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Het maakt je wat jonger en minder mager. Je ziet er echt beter uit zo! 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik baal van mijn ochtendhumeur...maar het klaart al weer wat op. 

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
gelukkig!saphira schreef:Ik baal van mijn ochtendhumeur...maar het klaart al weer wat op.
ook al last vanjudith schreef:gelukkig!saphira schreef:Ik baal van mijn ochtendhumeur...maar het klaart al weer wat op.

- MarthaMartha
van een zere kies.........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!